tg85 Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Aner ikke hvordan jeg skal få sove..blir igangsatt om 7 timer...babyen ble estimert til å være cirka 4300 idag...huff! Det er stort. Jeg må være forberedt på å ta keisersnitt om jeg ikke skulle få gode rier.. Håper så inderlig det går fint med bare modningstablettene...og at han blir utålmodig og at det går rimelig fort.. er litt stressa nå. Skal prøve å få litt søvn....... Tenk imorgen blir jeg mamma, det er litt sprøtt... Legen sa at jeg garntert ikke ble sendt hjem uten baby =) For nå måtte den ut..13 dager på overtid forresten, og det har vært skikkelig tunge dager.. endelig er det over!
EllaBella, bølla & minifrosken Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Lykke, lykke til! Det kommer til å gå så fint, på den ene eller den andre måten. Og du har folk rundt der som er der for å hjelpe deg, bruk dem! For hver rie er det en mindre igjen til du kan snuse inn den ubeskrivelig deilige duften av nyfødt, nyammet melkebaby... Sov godt, og søte drømmer! Ta vare på den siste natten, livet etter i morgen blir aldri det samme :-)
__sommerbaby09__ Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Lykke til!! håper på det samme, tror ting er i gang her også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå