__sommerbaby09__ Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 har hatt regelmessige kynnere i nesten 1 time nå, 3-5 min mellom hver og de varer i ca 1min... er ikke særlig vonde ennå, så tror ikke det er rier ennå.... men det var slik det startet med førstemann.... hadde sterk middag i dag... hehe andre som det har startet slik med? hvor lenge gikk det før fødsel da?? håper vi får møte jenta vår i natt:)
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 slikt har kommet og gått hos meg i to uker nå :s
__sommerbaby09__ Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2009 å her er jeg ennå etter en time i går ble det litt vondt og jeg pakket tingene og gikk og la meg. våknet en gang i natt med vondt i magen, men det stoppet helt opp:(
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 24. juni 2009 #5 Skrevet 24. juni 2009 hehe. Litt greit at jeg ikke er alene i denne situasjonen. Men hun kommer vel snart skal du se lykke til
Lykke X 4 Skrevet 24. juni 2009 #6 Skrevet 24. juni 2009 Du har jo enda en stund igjen til terminen (iflg. profilen din), så det aller beste er jo om babyen lar vente noen dager til på seg Har hatt det sånn i flere dager nå, men ingenting har skjedd foreløbig. Men tar det som et tegn på at kroppen gjør seg klar.
__sommerbaby09__ Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. juni 2009 jeg har jo 3 uker igjen, men fikk førstemann 24 dager før, derfor kan det jo skje når som helst... håper snart det skjer orker ikke flere sånne lure rier... heheh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå