~sjiraff~ Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Ikke tights i bryllup. Og kun strømper om det er kaldt )
Mrs. Bouquet Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2009 Det var det jeg tenkte. Aner ikke hva kleskoden er, tviler på de er så avanserte.
Gjest Skrevet 23. juni 2009 #6 Skrevet 23. juni 2009 Jeg synes det helt avhenger av type bryllup og ikke minst tightsen:) I mitt bryllup som aldri blir noe av.... men som ville vært en ganske uformell fest med venner og familie kunne du fint ha kommet med en søt tights hehehe det viktigste var at du kom liksom:)
Mrs. Bouquet Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2009 Det er et helt vanlig klassisk bryllup. Er fra før stresset og irritert over hvor strenge mange her er med tanke på bryllupsetikette, får meg til å grue meg til å gå og har helst lyst å finne en unskyldning for å ikke komme. Har problemer nok med å finne klær som kler meg fra før om jeg ikke skal måtte tenke på alle reglene for farge, lengde, mønster osv.
erteposen + 4 Skrevet 23. juni 2009 #8 Skrevet 23. juni 2009 Er det bedre å føle at en bommer? Det er jo utrolig ubehaglig å komme i et klassisk bryllup i et antrekk som skiller seg ut. Jeg vil uansett tro at en strømpebukse er det peneste til en kjole, og spesielt siden det er et klassisk bryllup. Blir du stresset, så spør du ikke og stoler på din egen dømmekraft:)
Gjest Skrevet 23. juni 2009 #9 Skrevet 23. juni 2009 Et normalt oppegående brudepar vil mest av alt: 1. bli glad for at du kom for å dele dagen med dem 2. ønske at du føler deg vel i deres selskap 3. ikke bry seg om hva du har på så lenge du har pyntet deg. Vi snakker nok ikke om en jeans-tights:) Jeg føler at mange skikk og bruk regler begynner å bli rimelig gammeldagse og moden for en fornyelse. Håper du får en fin opplevelse i bryllupet:)
Mrs. Bouquet Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 23. juni 2009 Jeg blir stresset pga. tidligere innlegg her om klær i bryllup. Er derfor jeg spør. Hadde jeg ikke lest om det her inne hadde jeg nok tatt på meg noe jeg følte meg vel og fin i, men dessverre ser jeg ut til å ende opp i oldermors 30 år gamle sommerkjole som er 3 nr. for liten i stedet.
Monajenten Skrevet 23. juni 2009 #12 Skrevet 23. juni 2009 Har ikke lest de andre svarene, men det er ALLTID finest med strømpebukse:-) Tights forkorter beina dine. Strømpebukse ser mer elegant ut. Velg en som er tilnærmet lik din egen hudfarge. Jeg er likblek selv, hehe, og bruker en strømpebukse fra Pierre Robert som heter champagne. Den er perfekt for min hud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå