*bolla pinnsvin* Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Jeg tror til dags dato jeg er den eneste mammaen og gravide jeg har hørt om som absolutt avskyr å handle babytøy, som faktisk sa nei da mannen min ville bytte vogn fordi jeg ikke orket tanken på å se på en ny og som synes det er helt ok at poden går i tøy som overhodet ikke matcher (er jo så søt når han plukker ut selv!). Jeg er rett og slett bare helt feil, tror jeg. Skulle nok vært mann i stedet
Trilletrill Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Nei du det tror jeg ikke! Igår var vi på babyshopping i Sverige (Harrytur!) og kjøpte bl.a vogn, babysete, sele, div utstyr til vogn og babyklær...mot slutten av dagen var jeg drittlei all babyting! Og dette er min første..Tror ikke det er så uvanlig. Jeg er straks 35 uker på vei og begynner generelt å bli lei av å gå gravid, kan ikke vente til jeg har fått bebisen min og figuren min tilbake!!!
Minnie_Moon Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 vil jo ikke si at det der er ting som er avgjørende for om man er egnet som mor eller ikke da.... vil tro mamma-genet går mer på omsorg for barnet, ikke materielle ting... shopping og sånt er vel mer det forfengelighets-genet...som jo ganske mange kvinner besitter :-)
Tøssa Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 shopping generelt er jo ganske kjedelig da! har ikke vært ute å shoppa barneting så mye, svigermor har vel handla dobbelt så mye klær som jeg har til lillegutt...og mye av utstyre og klær får jeg brukt. Vogn henta jeg hos søstra mi, den er 8år gammel! og bilstolen fikk vi med når vi kjøpte bil, så slapp vi å styre rundt etter det... jo mindre butikkgåing jo bedre:)
erteposen + 4 Skrevet 23. juni 2009 #5 Skrevet 23. juni 2009 Jeg er ikke fan av det selv, men liker å lage fine barnerom. Mange synes at det er så mye pent tøy til baby, men jeg liker nesten ingenting. Ble litt bedre da jeg var på nøstebarn og kjøpte ull/silke klær til de små gutta mine som vil trenge det selv i varmen. Er helt enig med deg at barn kan få plukke ut klær selv. Jeg har en som er svært fantasifull, og en som matcher og tenker lenge på hva han har på. Slik var han som barn også.)
*bolla pinnsvin* Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. juni 2009 Godt å høre at jeg ikke er den eneste. Tror venninnene mine synes jeg er gal som ikke i det minste ville se på ny vogn. He, he
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 24. juni 2009 #7 Skrevet 24. juni 2009 Jeg misunner deg veldig. Har det helt motsatt. Her har jeg absolutt ALT jeg trenger og mer til fra mitt første barn, men alikevel har jeg såååå lyst til å kjøpe alt på nytt igjen. Har kjøpt masse masse MASSE babyklær og ny bilstol OG ny ammepute selv om jeg egentlig hadde det fra før :s Klarer liksom ikke å la være heller
Gjest Skrevet 24. juni 2009 #8 Skrevet 24. juni 2009 Hehe, er litt mer praktisk anlagd jeg da. Må ikke ha mer enn nødvendig. Kan det brukes så brukes det til det er klart for søpla ) Og like glad er jeg for det og sønnen min oxå. Det er så mange andre verdier som skal læres og helst prioriteres her i livet.
Gjest Skrevet 25. juni 2009 #9 Skrevet 25. juni 2009 Nisj da, du bare mangler shoppinggenet. Jeg har det sånn selv, men til forskjell fra deg (?) elsker mannen å handle inn stæsj da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå