Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du graviditet på meg i nær fremtid er ingen prøver men bruker ikke prevansjon så derfor;) og ser du noe ang utdanning?

klem 011083

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Fomle=))

Får ikke opp noen graviditet i år..Men en gutt vil komme=)=)

.Får opp at studie/utdanning vil oppta mye av tiden din...Du skal bare nyte det å være "student" og kose deg...Noe mer utdanning får du på iallefall..Stol på magefølelsen din og det som kommer til deg i drømmene dine!!=)Dette får du til!!

Er du sliten for tiden?Brukt mye av deg selv for å ta vare på andre?Får iallefall opp det,og du må ikke glemme deg selv=)=)Ta deg et varmt bad og kos deg!!

Ta det en klype da...

Nybegynner jeg...=)=)hihi..

Hvis du vil kan du egentlig prøve deg på de samme spm med meg?

Har to sønner og ønsker meg en til etter endt utdanning,hvis jeg kommer inn...

Klem...Ps født 21.okt.1981=)=)Ha en fin kveld

Skrevet

Flytter denne opp jeg..Var kommet så langt ned..

Skrevet

Heisann du kommer inn;) og du kommer til å ta skolen alvorlig og gjøre det bra:) du får en datter neste gang, men det blir nok ikke i år... er ikke flink å se langt frem, men tror ikke det blir med det første;) Jeg er litt sliten nå, så klarer ikke se mer men bare spørr meg igjen om jeg skal prøve... hvordan spår du? jeg tar det som kommer til meg....:)

hin dagen tok jeg rådet ditt og hadde meg et glass vin i badekaret;)hihi, deilig, for ja har vært sliten men det er på vei til å bli bra nå!"!!:)

Skrevet

En datter er det jeg har på ønskelista,men ikke før skolen er ferdig!!=)=)

Jeg har bruker intuisjonen min,også har jeg englekortene som veileder meg litt ved siden av...=)

Vi får prøve oss igjen litt på hverandre senere=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...