på tide å prøve? Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 jeg har ganske store smerter under el. et par timer intenst og et par timer svakt etterpå. jeg vet at det er el for det er stort sett alltid 15 dager etter 1 dag i mens og jeg kan kjenne hvilken side det verker på. denne mnd hadde jeg el smerter på dag 12. kan den flytte seg så mye? og hvor lenge varer en el? hva er det jeg kjenner liksom? starten? slutten? hadde sex 1 døyn etter el smertene denne mnd. (er ikke akkuat prøver enda) når er det optimalt å ha seg?
2010 Mammaen Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Jeg sitter med identisk situasjon som deg. Vanligvis EL dag 16 og er nå på dag 11 og har smerter og har hatt EL slim i to dager (har vanligvis lite/ikke det). Testet nå i kveld og EL testen var superpositiv. Jeg tror at selve EL er i morgen (testet ikke i går). Så svaret er ja, den kan flytte seg noen dager. Jeg har vanligvis smerter litt før selve EL og frem til EL (stemmer med testene i alle fall). Det optimale er sex før EL, så når du har smerter er det bare til å hoppe til køys ;-) Lykke til når du bestemmer deg for å sette i gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå