Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg fikk utsatt skatteoppgjøret mitt.

I april fikk jeg vite hva jeg fikk igjen på skatten, sendte inne oppgjøret mitt med endringer.

Tidligere har jeg hattt et enkeltmannsforetak , noe som medfpørte at jeg fikk oppgjøret i oktober.

I år fikk jeg se at jeg ble vanlig lønnsmottaker igjen med vanlig innsending. Firmaet mitt er lagt på is og er meldt ut av momsregisteret da jeg ikke har hatt ommsetning. Dette var i forfjor. Regna med at alt var som det skulle ved årets oppgjør.

uansett

Jeg ringte inn til skattekontoret for å få det bekrefta. Sa hvem jeg var og ba han sjekke om vi fikk oppgjøret i juni. Det skulle vi fordi jeg hadde stoore planer for penga. Ja vi fikk igjen en god del (ca 3 mndslønna tilsammen). jeg måtte være sikker på at oppgjøret kom i juni da jeg skulle bruke dem på diverse. Ny terrasse og masse mere.

JADA oppgjøret skulle komme i juni sa dem.

Har no brukt opp alt på forhånd og betaling skulle skje no til helga.

MEN idag dagen før oppgjøret får jeg et brev fra skatteetaten. Vi får ikke oppgjøret før i 21 oktober da vi ikke er ferdig med å behandle den. Dette er endelig og kan ikke klages på bla bla bla.

Jeg fik beskjed at alt var ok og en masse kreditorer venter på penger no.

Hva kan jeg gjøre? Er temmelig fortvila her no. Jeg må ha de penga no. Kan ikke ta opp lån for å betale det jeg skylder heller.

Skal ringe dem i morgen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140297979-utsatt-skatteoppgj%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...