Gå til innhold

Kombi vaskemaskin og tørketrommel - noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut som vaskemaskinen min begynner å synge på siste verset. Har ikke plass til både tørketrommel og vaskemaskin. Greier meg eeegentlig med bare vaskemaskin, men det hadde vært veldig deilig å få tørket sengetøy og håndklær i tørketrommel..

Har hørt litt negativt om slike kombimaskiner.. Må man veeldig opp i pris for å få en brukbar en?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kommer ofte svært dårlig ut i tester. Sjekk de som ligger ute og kanskje finner du en som fungerer?

Skrevet

vi har en Ariston kombi vask og tørkemaskin.. Eg e veldig fornøyd med den, kostet ikke så mye da vi kjøpte den (under 5000kr), tror de er billigere nå. Vi kjøpte den fordi vi hadde ikke plass til tørketrommel der vi bodde før.. Vi bruke tørketrommelen mest til håndkler og sengklær på vinteren, og noen ganger ulltøyet t jenta vår (Cubus sitt), for ho hadde ikkje så masse...

Skrevet

Vi har en miele vask & tørk. Er misfornøyd med den da du må ta vekk litt av det du skal tørke fordi tørkefunksjonen ikke kan ha så mange kilo som vaskefunksjonen. Hmm, dårlig forklart, men håper du forsto hva jeg mente :-) Dessuten blir klærne VELDIG skrukkete når du har tørket dem.

Skrevet

Vi også ariston kombimaskin. Ikke spes fornøyd,da den tørker lite tøy av gangen. men er grei å ha hvis det er noe som må tørkes fort. bruker den kun til det eller sokker og undertøy.

Så tanken på å gnu maskinen full av skittentøy og å komme hjem til tørt bretteklart kan du nok legge fra deg med denne maskinen hvertfall :-P

dette er forresten den andre vi har av samme merke,for den forrige tok nesten fyr!! termostaten røk,og vannet begynnte å koke. flaks jeg kom hjem. Men det kan sikkert skje alle maskiner,og selv vi kjøpte jo ny i samme merke :-/ Må ha tørkemulighet men mangler plass. Gå opp i pris tenker jeg,så fungerer de bedre ! :-)

Skrevet

Vi har UPO sin kombimaskin og er veeldig misfornøyde!! Får ikke tørket så mange kilo i maskina, så sengetøyet ble jo aldri tørt. Ble etterhvert såmye tull med tørkedelen at vi kutta ut å bruke den til tørking.

Jeg anbefaler det ikke.

Skrevet

Noe eg gjør når eg skal tørke er å sitte den først på 60 min, så 60 min til.. For med skaptørt eller ekstra tørt tok det evigheter...

Og du lengre oppe; man skal aldri gå fra elektriske apparater som er i bruk...

Skrevet

Vet jeg høres veldig voksen ut nå, men det SUGER!

Ga bort min gratis på finn etter 6 mnd, orka ikke styre mer med den. Var av merket Candy. Samme som det en sa over meg her at man må ta ut litt tøy før tørking og at tøyet alltid var kjempeskrukkete.

Min ble også ødelagt fort, men det var vel fordi vi kjøpe en av de billigste på markedet.

Skrevet

Da får jeg aldri vasket tøy !

Skrevet

Så du syns det e bedre m nedbrent hus, enn å vaske tøy når du er hjemme og kan passe på?

For du er vel ikke ute av huset 24 timer i døgnet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...