Gå til innhold

*chiquita*;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg får vel skrive her inne, for nå er du også her;-))

vært hos jm idag, og lagt på meg 4 kg siste mnd!!! men har fått mer vann i kroppen...blodtrykk og urin var bra, så da får kiloene stå til;-)

Sigurd har lagt seg godt tilrette i langt nede i bekkenet, så da er det ingen tvil om at det er hodet jeg kjenner mot blæra HELE TIDEN!!!

hvordan står det til med deg da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ja, nå hører jeg til her inne jeg også! Plutselig var det bare 82dager til termin, og det høres ikke lenge ut.

Idag sitter jeg å venter på Bendik som skal våkne, sånn at vi kan reise til bhg. Har fysioterapi-time kl.8.30:)

Tror jeg også har lagt på meg mye nå. Var en kg hos jm sist. Skal til legen 20.juli, så da tipper jeg minst 4kg på meg også.

Ikke lenge til ferie for dere nå? Vi var i dyreparken på mandag, bendik storkoser seg der. Vi reiser en tur til danmark og legoland i juli. Ellers blir det bare sol og sørlandsommer:)

Jeg reiser inn til min far igjen t morra, så det blir nok fort noen dager før jeg kikker inn hit igjen.

Vi snakkes!

Skrevet

heisann, og velkommen hit;-))

idag har vi virkelig fått forsmak på sommervarmen, ja...har ligget med bena høyt i hele kveld, og de er rimelig ømme...ellers har jeg mer energi om dagen;-)

vi reiser nedover 4. juli,så det er ikke lenge til.tuva gleder seg veldig til å se alle dyrene, og ikke minst sabeltann(men hun syns han er litt skummel også...)

god oslotur, og fortsatt god bedring til din far!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...