lilletrille <3 Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 vet dette er et spørsmål som er spurt veldig mye, men istedenfor å lete frem gamle innlegg, så håpte jeg på at dere kunne gi meg noen tips. både gamle og nye råd. vi har prøvd å bli gravide siden mars nå, men fortsatt ingenting, så nå vil jeg prøve alt. bare for å se og da trenger jeg gode råd og tips
2010 Mammaen Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Jeg setter min lit til rumpa høyt og hostesaft. Dette er jo "ekte" kjerringråd da. Jeg regner ikke akupunktur som kjerringråd, selv om jeg har tro på at det kan funke :-)
2 flotte gutter :-) Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Hei, Jeg kjøpte kapsler med bidronning gelè på helsekosten. Det skal visstnok øke fruktbarheten. Vet jo ikke om det har noen sammenheng, for det klaffet kjapt for oss, men det har i hvert fall ikke skadet:-) Lykke til med prøvingen:-)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 2 vitamin E kapsler 2 sink tabletter tas av begge to 2 wild yam kapsler 1 multivitamin 1 folsyre tas hver dag <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå