Mammarama=) Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Hvor fikk du satt nålene??? Jeg fikk 2 imagen,4 på ryggen,1 i venstre hand, 1 på venstre legg, 1 mellom store og neste tå på begge bena og 1 på vrista venstre fot.. Når jeg var til modning for tre år siden fikk jeg de i bena og en i magen...
06 <3 09 Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Hmm. Jeg fikk en nål i hver hånd og fire til sammen på føttene.. men det er tre år siden da.. Spent på hvor de setter nålene nå for tiden.. Flere som har prøvd dette og opplevd at de setter nålene på andre steder på kroppen??
Putte i blåbærskogen Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Jeg fikk oppå hånden (mellom tommel og pekefinger), under kneet, rett over ankelen og på yttersiden av lilletåa. Jeg er over termin, vet ikke om det har noe å si... Vi har jo fått på helt forskjellige steder:)
06 <3 09 Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 Putte: Jeg fikk alle som du fikk, unntatt de under kneet.. Og det funket for meg husker jeg :-) riene startet etter 6 timer.. :-)
Putte i blåbærskogen Skrevet 23. juni 2009 #5 Skrevet 23. juni 2009 Oppløftende!! :-) Hadde noen kraftige kynnere noen timer etterpå, men så ga det seg dessverre. Skal prøve igjen i morgen og DA håper jeg det går over i rier!
Anita :) Skrevet 23. juni 2009 #6 Skrevet 23. juni 2009 Jeg var på modningsakupunktur i dag, og der fikk jeg en nål mellom storetå og neste tå, en nål på siden av ankelen, en i magen, en i ryggen og en i øret...
Mammarama=) Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2009 Rart at det er så forskellig hvor nålene settes og hvor mangen ..Men har kanskje noe med hvor nært en er termin.. Jeg har 13 dager, og skal ha en time i neste uke også..kanskje dette var mer modningsnåler, og at de som settes ved termin og etter er mer "sette igang fødsel" nåler..
verpesyk83 Skrevet 23. juni 2009 #8 Skrevet 23. juni 2009 veldig mye forskjellig her.. jeg fikk mine mellom stortå og neste tå, så på leggene, mellom tommel og pekefinger og en i pannen.. merket ingenting jeg så egentlig litt skuffet.. vil også ha i magen det fungerer sikkert bedre på å sette i gang noe..
oink oink - mamma til 2 gutter Skrevet 24. juni 2009 #9 Skrevet 24. juni 2009 Hmmm,her var det forskjellig ja.... Jeg har fått 8 nåler tilsammen, alle i beina. og samme punkter på hver fot. To øverst på leggen, en på innside ved ankel og en på yttersiden av lilletåa (au, den gjør litt vondt å sette). Har termin i morra og skal sette nåler igjen på fredag. Da snakket hun om å sette mellom tommel og pekefinger og hun sa at dette var igangsettingspunkt.Merkelig at noen da har fått dette som modningsnåler. Spurte henne om det med å sette i magen tidligere (siden jeg hadde lest at dette var et punkt) men da sa hun at det ville ikke hun sette. Tror kanskje hun er forholdsvis nyutdannet og dessuten så er hun generelt en akupunktør og ikke spesialisert i forhold til svangerskap og fødsel, så kan ligge noe der også.....
verpesyk83 Skrevet 24. juni 2009 #10 Skrevet 24. juni 2009 hm jeg fikk høre at det punktet mellom tommel og pekefinger var for å få energi jeg da.. men gjør ikke noe om det er i gangsettingspunkt og men kan være kombinasjonen av hvordan de alle nålene blir satt som er forskjell på modning og igangsetting?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå