Bumblebeee Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 IKM i går eller i dag, og har menssmerter så det holder. Er småkvalm også, har vært det i noen dager. Men den hersens tanta lar vente på seg... testene er og blir blendahvite. Sukk. Kan ikke bare tanta komme da så jeg får begynt på ny syklus?? Sånn, måtte bare få ut litt steam
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Off. bare få det ut! Sitter igrunn å venter på tr jeg også. IKM på søndag, ikke noe tegn til gravid eller tr. hmm! Du må vel ikke gi opp enda, er jo fortsatt håp for en positiv test? leser mange som ikke får utslag med en gang ? Hvilken pp er du i da?
Bumblebeee Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2009 Ja jeg leser også det, men forrige gang testet jeg positivt flere dager før IKM. Kan der være annerledes i neste svangerskap da? Kan det sikkert... Er bare i 1 pp, så har ikke lov å klage. Men vil gjerne ha tanta som forventet slik at det ikke blir en masse sykluskrøll.
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 Jeg vet igrunn ikke. Men det vil jeg tro at det kan! Kjenner maange som har fått negativ, ingen tr så testet positiv en del dager etter IKM. Men jeg skal ikke si noe sikkert. Håper jo at tr kommer da så du kan sette i gang i gjenn
2010 Mammaen Skrevet 23. juni 2009 #5 Skrevet 23. juni 2009 Ja, bli ferdig med det! sykluskrøll er ikke noe gøy. Lykke til :-) Håper tr kommer nå at at du får positiv test neste pp.
Bumblebeee Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. juni 2009 Vi satser på at det ordner seg for oss begge. På den ene eller andre måten
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 23. juni 2009 #7 Skrevet 23. juni 2009 Ja det er veldig travelt å vente på tr. får mye håpe da, I allefall jeg! Tenker med en gang at da måå jeg vøre gravid! Så jeg ønsker deg bare lykke til å at du får kommet i gang med neste pp Og at det sitte
Bumblebeee Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 23. juni 2009 Nei jeg tror egentlig ikke at jeg er gravid, da ville det vel iallefall ha blitt en svaaaak strek på testen. TR kommer nok, mensen er kanskje bare litt i ulage, har jo bare hatt den tre ganger etter fødselen. Jeg er så sikker på at jeg ikke er gravid at jeg har drukket både vin og øl de to siste dagene Godt å få sukke litt her hos dere:) Takk jenter!
07&10&13? Skrevet 24. juni 2009 #9 Skrevet 24. juni 2009 hvordan går det med dere?kommet noen tr? hadde IKM lørdag jeg, men ingen tr enda, og negativ test mandag, en kan bli ganske lei av å vente ja
Nr 2 i magen:) Skrevet 24. juni 2009 #10 Skrevet 24. juni 2009 Hei, Nesten i samme situasjon, skal ha mensen i morgen og har kjempe mensensmerter. Og vil bare bli ferdig med den så ny syklus kan begynne. Blenda hvit test her også!!! Hv går det med dere andre? Ha en fin dag i sola:)
Bumblebeee Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 24. juni 2009 Begynner å ane litt lyserosa utflod nå, så da senker jeg skuldrene og ønsker tanta velkommen. Tusler over i 2 pp.
07&10&13? Skrevet 25. juni 2009 #12 Skrevet 25. juni 2009 godt å høre at den har dukket opp da... ser fortsatt ingen tegn til den her, er nå 5dager siden IKM. dårlig gjort-vil begynne på ny pp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå