2010 Mammaen Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Etter de siste mnders regning har jeg hatt syklus på 31 dager og ventet EL på førstkommende søndag, noe som passet bra med at mannen ikke kommer hjem før fredag... Sist ble syklusen en dag kortere noe som tilsa 30 dager og en dag før. Dvs EL fredag og det tenkte jeg skulle gå fint med sex fredag morgen. Har nå hatt EL slim og EL smerter i to dager, og måtte bare teste etter EL. Den var selvsagt superpositiv! Men en mann som ikke kommer før fredag morgen tar jeg sorgene på forskudd og regner med at denne pp'en går fløyten :-(
2010 Mammaen Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 23. juni 2009 Trodde ikke jeg skulle ta dette så tungt, men nå klarer jeg ikke holde tårene tilbake. Sååå skuffet og PATETISK!
lady82 Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 uffda, dette var kjedelig å høre... mine sykluser har ødelagt en del oxo... trodde jeg var gravid nå, siden jeg hadde forsinket uke... men den ser ut til å komme nå, denne hersjens tanta.. har også testet negativt til den store gullmedalje... neste mnd er samboeren min borte den uka jeg tror jeg kommer til å ha e.l. så jeg må vel bare vente til august før det kanskje skjer noe? håper dette var en sår liten trøst... lykke til skal du nå ha uansett! du vet at ting kan jo overleve i over en uke inni deg, så om du har hatt deg for en uke siden, så kan muligheten ennå vær der!
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 IKKE PATETISK! det er helt låv og være lei seg og sørge... visst du føler behov for det så gråt ivei... det er kroppen din som sier vordan han vil bearbeide sitvasjonen. jeg kjenner godt til det, har prøvd i tre år... ikke alltid like enkelt å få det til og klaffe nei, og det kan være slitende og frustrerende. ikke så enkelt å sitte alene hjemme og kjenne på det kanskje, når mannen din kommer hjem har du ivertfall han og prate med... jeg håper det klaffer for dere neste pp jeg=) lykke til videre=) en medlidenhetsklem er sendt;)
2010 Mammaen Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2009 Merkelig at syklusen skal kunne kortes ned først en dag, og så plutselig to dager til! Jeg har ikke hatt noe sex siden før forrige mens, så det er ikke noe håp! Kjedelig for deg også med denne mannen som er borte til feil tid! Føles så utrolig bortkastet når man endelig er i gang og ALL tid går med til å vente :-(
snuppelura-jente10 Skrevet 23. juni 2009 #6 Skrevet 23. juni 2009 Men nå er det vel sånn at det kan være enda tre dager til el?? Kan jo teste positivt i 3 dager og det er når den slutter å være positiv at el virkelig skjer. Ikke se helt svart på det enda. Håper virkelig du treffer denne mnd. Om ikke kommer det nye sjanser. Skjønner frustrasjonen veldig godt! Masse lykke til!
2010 Mammaen Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2009 Tusen takk for støtte! Jeg har ikke troen på at det varer til fredag, men prøver nå å få mannen til å komme torsdag i alle fall, så får vi håpe det klaffer... Takk til alle for støtten! Lykke til til dere også :-) Håper sommervarmen hjelper oss nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå