Gå til innhold

Maxicosi bilstol innkjøpt! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da ble det en maxicosi itsedet for besafe izi sleep bilstol. Er bilstoldager på Barnas Hus nå, så maxicosien ble mye billigere, pluss at den var mye lettere å bære. I tillegg kjøpte vi helsemadrass, sengeklær ++! Og en sprinkelseng på Ikea! Da begynner vi å komme igang her :) Mangler stellebord og div. vognpose,dyne,klær, tepper osv.

Storfornøyd med dagens fangst! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med fangsten...

Skrevet

takk takk! Herlig å ha begynt å kjøpe inn litt! Gleder meg bare til fortsettelsen! :)

Skrevet

Må spørre e det første..?

Alltid artig å handle inn når man vente smått...

Skrevet

Er første ja..en etterlengtet sådan :) Sikkert derfor jeg er helt i hundre når jeg ser på babyutstyr osv :) Endelig er det MIN tur til å kjøpe og se på babyting! :)

Skrevet

Forstår deg så inderlig godt.. Vær forsiktig, lett å gå seg vill i jungelen.. Er så mye fint å få til de små..

Skal selv inn til Trondheim om litt og få tak i siste rest.. Trenger ikke så mye, heldigvis, har mye fra før.. Men, litt nytt må man bare unne seg.. ;o)

Skrevet

Har hørt om disse fellene ja...så har ikke tenkt å gå helt bananas nei. :) Og jeg forstår deg godt, LITT nytt må man unne seg ja. Det er jo litt av gleden mens man går gravid å kunne gå å kikke og handle små ting til den lille som man går å bærer på:) Syns hvertfall jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...