lilletupp & spira Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Hei Vår minste begynte i bhg for 1 mnd siden, alt har gått greit helt frem til nå. Den siste uka har hun hylt som en stukket gris fra jeg henter henne til hun legger seg, vil ikke ha middag eller kveldsmat, drikker kun melk. Hun våkner flere ganger før jeg legger meg, og gjennom hele natta, vil stå opp rundt kl 0500 - 0600. Blir det ikke for lite søvn, mat på henne ?? Kjenner jeg blir litt bekymret. Flere som har barn som har reager på denne måten, eller kan det være noe annet ?? Gullet er 15 mnd.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Synes jeg kjente meg igjen der, ja. Merket også at sønnen vår sov mye dårligere om natta, ble mye mer klengete og til tider veldig sutrete i forbindelse med barnehagestart. Det gikk heldigvis over etter hvert, men sønnen vår har i tillegg hatt en del problemer med hard mage. Dette har ordnet seg nå og han er i mye bedre form og humør, heldigvis. Til høsten begynner han i en ny barnehage. Kjenner at jeg gruer meg....
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Huffda, er hun rett og slett veldig sliten eller? Eller er det sånn at hun henger veldig etter deg og vil være sammen med deg-sutrete? Hun vil opp litt vel tidlig da ja.. Men kanskje ikke så rart hvis hun ikke spiser noe etter hun kommer hjem. Det var litt bekymringsfullt også da.. Har du snakket med barnehagen om hvordan hun er der om dagene nå i det siste da?
lilletupp & spira Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2009 Har snakket med de i barnehagen, men de sier hun spiser bra, leker seg og er ei blid jente. Det er nok en reaksjon på at hun er borte fra meg samt at hun er veldig sliten og trett. Hadde hun bare spist mat når hun kommer hjem så hadde jeg ikke vært så bekymret. Hun spiser bra med frokost før vi drar i barnehagen og er veldig blid og fornøyd da. Får håpe dette bare en en liten periode, synes jo så synd på henne samt at vi blir sliten alle mann. Takk for svar : )
Hanne Pannekake Skrevet 24. juni 2009 #5 Skrevet 24. juni 2009 Sliter litt med det samme. Hun er ekstremt grinete etter barnehagen og skal bare klenge på meg. Pappa er ikke god nok. Har lurt på om hun ikke får nok søvn. Hun sover 11 timer på natta og 1-2 timer i barnehagen. Men det virker ikke som hun vil sove mer heller.... Har tenkt at det går seg til etterhvert, men greit å høre andres erfaringer;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå