*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Var på føden i dag fordi jeg sliter så med nattesøvnen, ble en del bekymringer der fordi det viste seg å være hvite i urinen, pluss at jeg hadde bare gått opp ett kilo i vekt på en mnd og lillegull i magen var så veldig rolig. Så jeg måtte inn på ultralyd, og der lå det en liten pike som var helt perfekt, ca 3100 gram, er 40 uker på vei idag. Jordmor strippet meg (det var ikke vondt i det hele tatt og blødde ingen ting etterpå) og der var det fem cm åpning, så halve fødselen er jo unnagjort sa hun med en lattermild tone. Jeg er andregangs og forferdelig lei og sliten av å vente nå. Men det kommer ingen rier!? :s hva skal jeg gjøre? har prøvd å vaske vinduer, gå turer, kjøre på hompete veier, orgasme, sæd, ligge i badekaret mens vannet renner ut av karet osv osv osv. Men det hjelper ikke og jeg er jo heeeelt moden. Er bare så veldig frustrert
Lykke X 4 Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Ville ikke ha stresset. Tror kroppen trenger hvile og ro når du har kommet såpass langt og "igang" som du. Ta deg noen daglige spaserturer. Ha sex og slapp masse av 5 cm er jo kjempebra, er nok bare spørsmål om tid nå før det starter. Masse lykke til med fødsel!
Solstråle77 Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Å herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuuud så godt det var å lese innlegget ditt! Beklager, men sitter her med akkurat det samme!! Sover nesten ikke i det hele tatt, er bare trøtt og sliten. Jeg er 40 uker i morgen.. Var inne på føden for halvannen uke siden, og hadde da 4 cm åpning. Siden det har det ikke vært noen rier, men noen skikkelig kraftige kynnere.. Er også andregangs, og leter etter gode råd for å komme i gang.. -sukk- Her er det masse aktivitet da.. Dessuten føles dette helt bakvendt, i og med at jeg lå på sykehuset fra uke 27-34 med fare for prematur fødsel - så har jo liksom vært mer eller mindre forberedt i 13 uker.. Hvor er du fra?
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2009 prøver jo å slappe av, og jordmor mente jeg bare skulle holde meg i ro å ikke gjøre noe som helst siden jeg sover så lite, så jeg får spart opp litt energi til fødselen som hun tror kommer meg i møte ganske snart. Men har gått med 4 cm åpning i en hel uke, så er bare 1 cm som er skjedd på en uke da. Håper den finner det for godt å komme ut snart :s
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2009 hehe, godt å ikke være helt alene i den situasjonen da. Jeg hadde også fire cm åpning for en halvannen uke siden, og hatt bare kynnere siden da. Kommer i fra laaangt oppi nord, en liten plass som heter Sortland
småmåsen Skrevet 23. juni 2009 #6 Skrevet 23. juni 2009 Hei du fra Sortland... du er ikke med på facebook gruppa? Bor også der og venter om 3 uker
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2009 Heisan indiana82, nei har ikke facebook, hehe, ligger litt etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå