Bronwyn_MammaTil2<3 <3 Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Er det noen her inne som virkelig er synske som muligens "se" hvor min sønn har gjort av ringen min!? smurte mine hender inn med fuktighetskrem og la ringen ifra meg på salongbordet oppe hos mamma, også glemte jeg den av!! dermed var det gjort min sønn på 28mnd har tryllet den bort!! Er passe fortvilt Håper noen kan hjelpe meg... mvh Trine Iren Gundersen
kaos83 Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 jeg får opp fere bruddstykker her... prøv å hjelp meg så skal jeg se... jeg får opp bildet av noe mørk brunt tror det er av tre.., under noe og lekekassen... klarer ikke helt å sette det sammen. er ringen helt ordiner litt tykk med en diamant? veldig usikker og vet dette trolig ikke er mye hjelp men hvis du er her kan vi se om vi klarer det sammen...
Bronwyn_MammaTil2<3 <3 Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2009 den er ca 4mm tykk og så har vi forbokstavene våre på utsiden av ringen om det kan hjelpe... børstet hvitt gull
Bronwyn_MammaTil2<3 <3 Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2009 når har vi mye rovstenger liggende nedfør verandaen vår... håper dette hjelper deg tror det kan være disse du ser når du sier du ser mørkt tre!
kaos83 Skrevet 23. juni 2009 #5 Skrevet 23. juni 2009 vet ikke hva rovstenger er men føler det er solid tre... sier det deg noe, jeg ser en kant med dette "treverket". Beklager er ikke helt "utlært i dette så må bare si det jeg føler.. men den er nok på bakkeplan... Har dere to etasjer i huset?
Bronwyn_MammaTil2<3 <3 Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. juni 2009 vi kan jo si det sånn. vi bor i kjellern hos mamma og pappa... så det blir jo som en form for 1 etg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå