Adelante Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Hei hei. I dag har jeg vært på jobbintervju, og det virket veldig positivt. Jeg kunne regne med å få tilbud om jobben. Men så prøver vi jo å bli gravid. Kan ikke nekte for at det gnager litt i bakhodet. Siden jeg er 30 år, så kan det vel ikke komme som en overraskelse på arbeidsgiveren dersom jeg blir gravid. De tenker sikkert over det før de ansetter meg. Har dere noen erfaringer rundt dette?
snuppelura-jente10 Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Fikk selv en ny jobb rett før vi startet prøvingen, ikke spesielt kul situasjon, men det kan jo ta tid å bli gravid. Og om dette er en jobb du virkelig vil ha så bør du ta jobben og prøve å bli gravid. Tenk på deg selv, det bestemte i hvertfall jeg meg for å gjøre. Passer uansett sjelden for en arbeidsgiver at en ansatt blir gravid, men det er våres jenter rett. Lykke til med jobb og ikke minst med å bli gravid.
2010 Mammaen Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Signerer forrige innlegg :-) Kunne ikke sagt det bedre selv... Er selv i den situasjonen at vi hadde bestemt oss for å prøve da jeg begynte i ny jobb, og ser ikke noe galt med det - selv om jeg frykter dagen jeg må fortelle det (hvis vi ikke bruker veldig lang tid nå da...). Lykke til! Og IKKE ha dårlig samvittighet for å skape et barn :-) Det bør være en udelt lykke når det er så ønsket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå