spennende! Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 I sjøen... Jeg vil ikke gjøre noe som kan gjøre at en fødsel settes i gang, er i uke 28 nå, og alt ser bra ut med livmorhals og vekt på tvillingene. Men er bading noe som kan være " farlig"? God sommer i varmen til allesammen!
Perledykkeren Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 jeg tenker at det er deilig og svalende og noe jeg akter å fortsette med :) Er i uke 30. Vet at man skal være litt forsiktig helt mot slutten fordi det kan gjøre at man ikke kjenner at vannet går (tror jeg). Og det samme gjelder vel hvis man har åpning p.g.a infeksjonsfare, men enn så lenge så har jeg tenkt å kose meg i vannet så ofte som mulig (eller til jeg får beskjed om noe annet). GOD SOMMER!
melina, glad mamma Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 Tror bare det er godt for babyene å bli litt avkjølte i denne varmen, så jeg tar meg gjerne ett bad eller to. I alle fall nå som jeg er i uke 27. I går var de skikkelig urolige da jeg satt i solen, men da jeg kom meg uti vannet ble det rolig og bare noen små dult innimellom. Følte at de nøyt det ) Så her blir det sommer med bading så lenge jeg føler det er greit. Får vel sitte med bena i stamp helt på slutten dersom godværet fortsetter. God sommer fra meg også!!!
Lady lovely locks Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Har hørt så mye rart om badig og infeksjoner. Legen min sier at det trenger jeg ikke tenke på, det er bare å bade så mye jeg vil.
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 20. juli 2009 #5 Skrevet 20. juli 2009 jeg har hatt badeforbud gjennom hele svangerskapet. Aner ikke hvorfor, men det er nå bare slik det er. Er rimelig misunnelig på dere som kan bade ja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå