Gå til innhold

Er jeg litt dum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Det er vel så og si første gang jeg er her inne. Prøver nå å bli gravid, men har ikke helt lykkes ennå. Sluttet på pillen i mars og begynner å bli litt utolmodig. Kjønner egentlig at jeg ikke har prøvd så lenge når jeg leser flere av innleggene, men alikevel føler jeg at dette tar tid. Har to flotte barn allerede, og med disse ble jeg gravid bare å tenke på det, så hvorfor tar det så tid nå. Trodde virkelig at jeg nå var blitt gravid, men nei fikk mensen i stad...... Alle her inne snakker om eggløsning og div andre "tegn", men hva betyr dette. Er det noe jeg bør gjøre eller ha sex noen bestemte dager osv. Fint om noen gidder å gi meg et svar.

God St.Hans alle sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den fruktbare uken din kan du finne ut av gjennom å søke på for eksempel "eggløsningskalkulator" på googel, så taster du inn første dag av siste mens, og skykluslengde.

En vanlig syklus er ofte på 28 dager. Eggløsningen ( EL) kommer ca 14 dager etter avsluttet mens. Det er de 3-4 dagene rundt EL du har tjans best tjans til å bli gravid, selv om en sædcell faktisk kan leve inni deg opp til 6 dager. Så finn ut den frukbare uken din, så er det bare å stå på :) hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...