Gjest Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 !!!!! Jeg er så nervøs!! Skal få endelig svar på blodprøver, å forhåpentligvis bli henvist til A-hus...! Huff, nerver i helspenn, og maga i tivolihumør.... -Sorry, måtte bare få det ut.. )
*shehasmyheart* Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Oj, så spennende! Skal krysse fingrene! Håper det går bra. Vi hører kanskje i fra deg senere:) Lykke til!!!
Gjest Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Skal få høre i morra Har forresten IKM på fredag, men er vel litt tidlig å be om test vel...? Takk skal du ha, må få gjort jobben nå så jeg kan fyke avgårde
Gjest Skrevet 24. juni 2009 #4 Skrevet 24. juni 2009 Ja ja.. Legesekretæren hadde notert meg på feil time... Blir på torsdag kl tre da. Ikke noe mindre nervepirrende akkurat..
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 24. juni 2009 #5 Skrevet 24. juni 2009 Uff så utrolig kjedelig da:-( Men masse lykke til på torsdag!!!!!!!!
*shehasmyheart* Skrevet 24. juni 2009 #7 Skrevet 24. juni 2009 Å så kjedelig! Jeg som klikket spent nedover for å se hvordan det var gått;) Ja ja, men da hører vi fra deg i morgen:) Fortsatt lykke til!
Gjest Skrevet 26. juni 2009 #8 Skrevet 26. juni 2009 Yyyyesss!!! Henvisning i boks! :DD VAr hos legen i går å hun sa det var nok det beste ja.. Men har forhøyet testosteron verdi og alt for lav progesteron verdi (CD 21 blodprøve).. Hun tror jeg har cyster på eggstokkene, altså PCO... ( Nedtur der altså.. Ikke nå rart jeg ikke blir gravid... Vel vel, fikk beskjed om å fortsette å prøve i ventetida, og hun håpa at neste gang hun ser meg så har jeg et stort gliiiiiiis rundt munnen
jollybaby Skrevet 26. juni 2009 #9 Skrevet 26. juni 2009 Jeg skal til kegen for å ta de siste blodprøvene før henvisningen blir sendt! Liten sjanse for at vi får det offentlig men verdt et forsøk! Spent!!!!
jollybaby Skrevet 26. juni 2009 #11 Skrevet 26. juni 2009 JEg har for høy BMI. Men legen skal skrive at jeg selve med min vekt ikke vil ha problemer med å bære fram barnet. Jeg er ganske sprek til å være tjukk:-) Så det er bra....
Gjest Skrevet 26. juni 2009 #12 Skrevet 26. juni 2009 Ok.. Jeg har nok også litt for høy BMI, men legen har ikke sagt noe om det. Syns egentlig det med BMI er litt tullete jeg. Som du sier; man kanvære ganske så sprek for det om man har høy BMI. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå