Gå til innhold

En omskjært penis er like følsom som den tykke huden han har under hælene sine..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste på et nettforum mange fortvilte (anonyme) innlegg fra omskjærte menn der de fleste forbannet sin kultur og sine foreldre for "den lille hudfilla" de ble frarøvet som barn.. Mange hadde store problemer med sex og sprukken ufølsom tørr hud på penishodet..

jajamen...lekkert....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jajajaja. det er jo mange tusen utsagn om omkjæring når det er gjort tusen ganger

hvordan vet disse mennene at det er mye bedre med forhud,de har jo aldri hatt den!!

det er som om jeg skulle si at jeg vet det er bedre og mer følsomt med store bryster,men hvordan vet vel jeg det?jeg har det jo ikke selv...

Skrevet

Mannen min ble omskjært i voksen alder av medisinske årsaker og slet vanvittig i starten fordi han var så følsom uten forhud. Etterhvert ble huden herdet og han ble mindre følsom slik at det ikke lenger var ubehagelig å bevege seg slik at underbuksene gned mot penis.

Selvfølgelig er en som har vært omskjært en tid mindre følsom enn en som ikke er omskjært. Å hevde noe annet kommer av rein uvitenhet.

Skrevet

Vittig.

Mannen min har vært omskjært i en "mannsalder", og er utrolig følsom på penishodet.

Men det er forskjell på folk, tydeligvis? ;)

Aldri hørt om dette tullet du beskriver HI.

Og jeg har vært sammen andre omskjærte også. Aldri noe problem med penishodet. Følsomme greier.

Skrevet

Jeg tror "de anonyme uten forhud" er tullete nordmenn som er forbannet på en annenh kultur, som dikter opp "horror-stories" for å skremme norske damer som er gift med muslimske menn fra å omskjære guttebabyene sine.

Jeg har omskjærte sønner, men hadde ikke gjort det igjen. Er gift med omskjært mann også. Men som sagt, jeg hadde gått imot å omskjære i dag, hadde jeg stått overfor valget.

Men dette tullepropagandahysteriet har gått for langt.

Fakta er at det er følsomt for mannen. Sex er like godt for en uten forhud som med. Jeg synes hans penis er mye penere enn eksens, som var norsk og hadde forhud. Nå synes jeg en penis med forhud er ekkel. Men jeg vil ikke dermed si jeg er for omskjæring på dette tynne grunnlaget.

Men å spre dritt og løgn og at en omskjært penis er hard og sprukken, og lekker væske (hahaha), det er bare dumt!

En omskjært penis er lekker, ja. Det er sant ;)

Men å lyve om at den er mindre følsom, hard (ja, den blir jo det innimellom) og lider nød, det er tull.

Hold dere til fakta, så blir dere kanskje tatt på alvor.

Hilsen en omskjæringsmotstander som holder seg til F A K T A!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...