monkri mamma til 4 Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 tok en digital nå og den lyste gravid mot meg... er bare så glad etter at j hadde MA i februar.. jippiiii... lykke til dere alle prøvere innpå her..
SuperKlar86Gravid Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Gratulerer så mye Monkri! Har sett deg en stund her inne? Så bra at det endelig ser ut til å "tikke inn" HURRA innlegg fra flere av de som har vært her en stund. Ser frem til å komme etter inn på 1.tri. Er i 10.pp etter SA nå, og håper virkelig at det skal klaffe snart! KOS DEG, og gratulerer!!!!
*shehasmyheart* Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Gratulere så mye:) Så gøy! Lykke til videre:) Håper vi andre følger etter snart:)
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 hurra hei og hopp!!:-)) gratulerer så mye da :-))) håper jeg kommer etter snart da:-)og alle de andre selvsagt:-)) kos deg masse med spira da:-)stoooor klem!!!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 23. juni 2009 #6 Skrevet 23. juni 2009 gratulere så utrolig mye masse masse lykke til fremover
lovise78 Skrevet 23. juni 2009 #7 Skrevet 23. juni 2009 Gratulere!!! Jeg har også testet positivt i dag:-) Hurra!! Uvirkelig!! Sees over i 1 trimester!
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 23. juni 2009 #8 Skrevet 23. juni 2009 Gratulere sååå mye Det var jo kjempe kjekt for deg. Har du noen symptomer som du vil dele med oss prøvere da?
monkri mamma til 4 Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 23. juni 2009 tusen takk for alle gratulasjonene.... symptomer er murringer siden el, små kvalm noen dager etter el, stikkinger i puppa og økt utflod.. håper j ser dere på 1 trimester snart..
Zeke Skrevet 23. juni 2009 #10 Skrevet 23. juni 2009 Gratulerer så masse med dette, det var koslig å høre. lykke til på veien å håper me snakkes snart på 1 trimester.
2010 Mammaen Skrevet 23. juni 2009 #11 Skrevet 23. juni 2009 Gratulerer! Lykke til videre! Håper å kunne holde følge på 1. trimester snart : )
JKM09 Skrevet 24. juni 2009 #12 Skrevet 24. juni 2009 Gratulere så masse masse... send oss litt babystøv da:)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 24. juni 2009 #13 Skrevet 24. juni 2009 Hurraaaaa - og gratulerer såååå mye!!!! Håper virkelig det går bra denne gangen!!! Krysser alt jeg har for deg!! Lykke, lykke til med svangerskapet - nyt graviditeten og sommeren!! Stoooor sommerklem fra
monkri mamma til 4 Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #14 Skrevet 24. juni 2009 her har dere masse babystøv. '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' håper j ser dere på 1 trimester snart. lykke til. klem...
J -76 Skrevet 26. juni 2009 #17 Skrevet 26. juni 2009 Gratulerer så mye og ønsker deg alt vell i dette svangerskapet, kos deg!
theamortil3 Skrevet 29. juni 2009 #18 Skrevet 29. juni 2009 Gratulerer så mye og takk for babystøv ;-) Lurer på om det er du som hadde ikm 2.7 (det samme har jeg..)? Hvilken test testet du med? Kos deg masse i sommer med din spire. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå