Gå til innhold

Jippiiiiiiiii!!!!!! jeg er GRAVID igjen!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok en digital nå og den lyste gravid mot meg...

er bare så glad etter at j hadde MA i februar..

jippiiii...

lykke til dere alle prøvere innpå her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye Monkri! Har sett deg en stund her inne? Så bra at det endelig ser ut til å "tikke inn" HURRA innlegg fra flere av de som har vært her en stund.

Ser frem til å komme etter inn på 1.tri. Er i 10.pp etter SA nå, og håper virkelig at det skal klaffe snart!

KOS DEG, og gratulerer!!!! :)

Skrevet

Gratulere så mye:) Så gøy! Lykke til videre:) Håper vi andre følger etter snart:)

Skrevet

hurra hei og hopp!!:-)) gratulerer så mye da :-)))

håper jeg kommer etter snart da:-)og alle de andre selvsagt:-))

kos deg masse med spira da:-)stoooor klem!!!

Skrevet

gratulere så utrolig mye :D masse masse lykke til fremover :)

Skrevet

Gratulere!!! Jeg har også testet positivt i dag:-) Hurra!! Uvirkelig!! Sees over i 1 trimester!

Skrevet

Gratulere sååå mye :) Det var jo kjempe kjekt for deg.

Har du noen symptomer som du vil dele med oss prøvere da? :)

Skrevet

tusen takk for alle gratulasjonene....

symptomer er murringer siden el, små kvalm noen dager etter el, stikkinger i puppa og økt utflod..

håper j ser dere på 1 trimester snart..

Skrevet

Gratulerer så masse med dette,

det var koslig å høre.

lykke til på veien å håper me snakkes snart på 1 trimester.

Skrevet

Gratulerer! Lykke til videre!

Håper å kunne holde følge på 1. trimester snart : )

Skrevet

Gratulere så masse masse... send oss litt babystøv da:)

Skrevet

Hurraaaaa - og gratulerer såååå mye!!!! Håper virkelig det går bra denne gangen!!! Krysser alt jeg har for deg!!

Lykke, lykke til med svangerskapet - nyt graviditeten og sommeren!!

Stoooor sommerklem fra

Skrevet

her har dere masse babystøv.

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

håper j ser dere på 1 trimester snart. lykke til.

klem...

Skrevet

Gratulerer så masse og lykke til :)

Skrevet

Gratulerer så mye og ønsker deg alt vell i dette svangerskapet, kos deg!

Skrevet

Gratulerer så mye og takk for babystøv ;-) Lurer på om det er du som hadde ikm 2.7 (det samme har jeg..)? Hvilken test testet du med?

Kos deg masse i sommer med din spire.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...