♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Jeg er 18 uker nå. Kjenner ikke noe spesielt, men jeg har litt fett på magen. Vil jeg da kjenne det seinere? Når kjente dere andre liv?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Jeg vet ikke helt om dette spiller inn. Jeg var veldig stor før jeg ble gravid, og fikk beskjed om at jeg sannsynligvis kom til å kjenne liv sent. Men jeg begynte å kjenne den lille usannsynlig tidlig, regelmessig fra uke 14 ifl menstermin/ uke 13 ifl ultralydtermin. Det var ganske svakt i starten da, og jeg lå stille i senga og kjente etter i starten, etter å ha kjent igjen bevegelsen kunne jeg kjenne den sånn plutselig når som helst hvor somv helst, men det hender enda at jeg kan gå en dag uten å kjenne noe. Er nå rundt uke 20/21.
Bromelia Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 husker ikke helt når jeg kjente liv... men jeg husker at hele magen slo kolbøtte noen ganger. men det var et stykke utti da... tror det første jeg la virkelig merke til var da hun hikka.... du kommer til å kjenne liv, og mannen din kommer til å kjenne at babyen hikker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå