Gå til innhold

Noen novembermager / vintermager her da? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ei jente fra før. Hun blir 3 år 1. oktober så jeg tror det blir en fin aldersforskjell. Vi var på ultralyd 22. juni. Fikk konstatert at det er ETT friskt foster og da ble mor og far lettet. Vi var litt usikre på om det ville være en eller to i og med det er endel tvillinger i familien....:S

Bor i byen du da? Vi bor like ved Dragvoll. :)

Annonse

Jeg har flyttet fra byen jeg... Bor på Melhus nå, men er ofte "på bytur" :) Hadde ultralyd i går og fikk se ett friskt foster! :) Gor ert herlig syn!!! <3 Og plutselig var det jammen meg en liten tissemann der, ingen tvil om at vi venter gutt! :) Termin ble bare flyttet med en dag, så nå har vi termin 29 november! :)

• 3 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei hei!

Jeg får presentere meg her også! :) Jeg er '81 modell, sambo er '76.. Flyttet til Trondheim i 2000-2001, og nå bor vi i et lite kråkeslått i Sjetnemarka -pusser opp og koser oss og gleder oss veldig til vår førstefødte melder ankomst i november! :) Termin etter ordinær UL ble satt til 15.november, mens og tidlig UL termin noen dager før.. Venter ei lita jente om det stemmer som de så på skjermen på UL. Velkommen er h*n uansett!

Håper å treffe flere av dere neste onsag da, alltid gøy å bli kjent med flere damer i samme situasjon! :)

Hei Hei!

Jeg har også termin 11 november;)

Første gang jeg er innon denne siden!

Så artig å treffe andre som er kommet ca. like lenge som meg i svangerskapet.

Vi venter en gutt og er vår første barn, så vi er spente og veldig veldig glade for lille nusken som kommer:)

Fikk med meg det er treff i morgen, hadde vært koselig å komme men er usikker om jeg får det til, men skal prøve å komme jeg å.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...