Gå til innhold

Gravid på 1pp forrige gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal begynne å prøve igjen nå. Hvor stor tror dere sjangsen er for at jeg kan bli gravid på 1pp også denne gangen? Min mor har alltid blitt gravid med en gang. Jeg ble også det forrige gang etter å ha brukt p-piller i mange år så satt det på første forsøk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil jo tro sjansen er temmelig stor for det. :)

Men i dette "gamet" står vi ganske uten kontroll og får ta ting som det kommer. Spennende da.

Hos oss satt første i 2 pp, og jeg venter TR i dag etter negativ test, så det blir spennede å se om det er 2 pp som gjelder denne gangen også.

Skrevet

Hos min mor satt alle 3 barn på 1.pp. Hos meg satt sønnen min på 1. pp. Men, denne gangen har jeg hatt litt uventet uflaks... Forventet kanskje at det skulle være like enkelt. Etter 4 pp satt spiren, men jeg mistet. 3 pp etter min SA satt spiren igjen. Så det har totalt sett tatt trekvart år for den andre spiren å sitte.

Skrevet

Mora mi var sinnsykt fruktbar, faren min var under 50% fertil... Hu blei gravid fem ganger med han.. En gang to år etter at hu steriliserte seg også faktisk(!) Har nok ikke arvet henne der gitt...

Men jeg tror det at enkelte har veldig lett for å bli gravid, andre ikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...