Gå til innhold

Tanker om tre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her som tobarnsmor (1 og 3) i en alder av 35 og lurer på om alle gode ting er 3...

Jeg har sett noen familier som nesten går under når tredjemann kommer. Plutselig er det ingenting som går lenger og alt blir så vanskelig. Men.... noe inni meg har så lyst på en til.

Er tre veldig mye mer enn to?? Vet det er et dumt spørsmål, men noen sier at: en er en og to er mange. Og noen sier at tar du to så tar du tre. Altså at det ikke er så stor forskjell mellom 2 og 3 som det er mellom 1 og 2. Noe jeg syntes var helt sinnsykt stor forskjell...

takker for eventuelle svar. trenger bare å gruble litt høyt tror jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Har selv vært så heldig å få 7 barn i alderne:17, 15, 11, 9, 5 og to på 15mnd. og kan med hånden på hjertet si at det er blitt lettere for hver gang. Folk tror alltid at jeg har det utrolig slitsomt med så mange barn, men jeg var mye mer sliten da vi bare hadde to. Nå er dine hakket tettere enn mine, men du vil oppdage at de har mer glede av hverandre når de blir en større gruppe. Jeg synes ofte at enebarnsfamilier har det slitsomt med en unge som konstant krever at foreldrene stiller som lekekamerater, mens vi har det mer hektisk når vi skal dra på tur og pakke for hele hurven. Kort sagt blir logistikken mer krevende jo flere man blir i familien, mens dagliglivet hjemme blir bare hyggeligere og festligere. Hjemme hos oss er det "alltid selskap" med 9 til bords og mange som skal fortelle om sin dag. Jeg vet at ikke alle har sansen for sånt, men for meg er det selve bildet på lykke:-) Lykke til med valget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...