Gjest Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Skal reise til Skottland men usikker på hvor det er best/rimeligst og reise direkte til Skottland fra Norge, da tenker jeg så klart med fly. Vet ikke om det går direkte ruter fra Oslo f.eks?
Gjest Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 I hvert fall fra Oslo og Torp. Vi har gjort begge deler, men den gangen vi reiste med Ryanair fra Torp var billigst.
Gjest Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Ryanair, jeg bor i Bergen så blir nok ikke så billig om man må fly til Torp fra Bergen? takk for svar, skal sjekke:-)
Gjest Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 Hmm, nei da er det kanskje billigere å bruke norwegian med mellomlanding på Gardermoen.
BoyMadeInChina Skrevet 23. juni 2009 #5 Skrevet 23. juni 2009 Jeg reiste til Edinburgh en gang og Aberdeen flere ganger i 2006 og 2007 fra Trondheim, og skiftet fly i Bergen. Om det er billigst eller ikke vet jeg ikke... Mulig de har skiftet rute nå da, men det gikk ihvertfall direktefly fra Bergen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå