Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvordan det kommer til å gå med meg nå framover, og er han jeg har truffet virkelig så bra som jeg synes han er ( 03.mai) han er født ? Kan jeg stole på ham? Jeg er så nervøs!!

Hilsen en vannmann

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vanskelig å se på deg når jeg ikke har datoen din, men virker som du ikke har lyst å oppgi den så jeg kan jo prøve likevel....

Jeg blir veldig anspent og stressa/nervøs når jeg ser på deg, har du plage med skuldrene dine forresten??

Jeg føler du trenger å slappe av og roe ned litt, og ikke tenke så mye over om han er noe å satse på eller ikke, ikke gjør d enda...Nyt livet så lenge og så finner du ut om han er noe å ha med videre i livet eller ikke:)

som jeg sa til en annen her, jeg kan ikke sitte her og si om du skal vere sammen med han eller ikke, det blir HELT feil for meg....

og som jeg også sa til henne, veien blir til mens man går og ting endres alt etter som hvordan vi handler...

Prøv å ikke tenke så mye og kose deg i stedet....så finner du nok utav d..og jeg tror at du skjønner hva jeg mener om du går litt i deg selv;)

lykke til:)

klem

Skrevet

hei tusen takk for svar, jeg er veldig anspent ja og har vært veldig stresset den siste tiden :) Merklg nok igår og idag har jeg følt meg veldig avslappet.. Jeg forstår hva du mener og jeg er helt enig med deg:-)

Og det beste er vel å følge magefølelsen sin antar jeg?;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...