Gå til innhold

Til Tønsbergsgjengen med termin i sommer/tidlig høst!

Anbefalte innlegg

I går kom bare Hanna og jeg. Er det for mye styr med ferie + nærme termin for en del til å sette opp flere treff?

Dumt å sette opp treff hver uke om ingen kommer. Og folk har kanskje ferieplaner og er dårlige...

Hva sier dere?

PS: om noen er interessert i å ta en kaffe f.eks. en formiddag og slik så har dere nummeret mitt hvertfall. Kan en del dager (når mannen er hjemme fra jobb).

Mona

Fortsetter under...

hei og hå,

Jeg var ei av de som sa jeg skulle komme, men klarte å glemme det. Kan ikke skylde på noe annet. Hadde termin i går, men det er ikke kommet noe barn enda da.

Kommer dersom det blir satt opp noe, ellers kan vi jo bruke lista.

Håper vi kan holde kontakten når småfolka dukker opp også. Jeg har feks stor inngjerdet hage og god plass for gravid/barseltreff. :-)

Hilsen

Caroline

Hei Caroline!

Født enda? Ser ut som folk er opptatt med sommer, ferie og kanskje føding...

Kan ikke folk som er interessert i å møtes sende en mail eller en melding eller noe? Vi har vel lista alle sammen nå?

Blir så dumt å sette opp treff i morgen om bare en eller to kommer igjen.,.. Og siden ingen melder sin interesse så...

Jeg er hvertfall tilgjengelig på mail og per melding om det er noe. Og er selvfølgelig interessert i treff etter fødsel også! Er så kjekt å følge de samme (i tillegg til evt barselgruppe fra helsestasjonen).

Mona

Hei!

Embla og jeg er iallefall med på babytreff etterhvert!

Hadde vært koselig å få en liten mail når dere har fått babyer!

Håper alle får en fin sommer og at dere som ikke har født enda får en fin fødsel!

Klem Eleanor

Jeg skal hvertfall sende lyd:)

Koser dere dere, selv om det er varmt, Eleanor? Jeg sliter pga min høye graviditetstemperatur i kroppen... Pleier vanligvis å elske 30 grader, men ikke nå, nå svimer jeg bare av...

Flott navn dere har valgt! ::)

Christian og jeg er også gjerne med på babytreff. Håper vi får til å treffes når babyene er kommet for jejg har kost meg veldig på treffene våre.

Sliter veldig med varmen her vi og, lillegutt sover dårlig om natten og skal ha mat heeele tiden. Sitter stort sett med puppen ute, og det er for varmt å ha han ute, så vi holder oss innendørs på disse varmeste dagene. Gleder meg til det blir levelig ute igjen og man kan begynne å trille tur igjen.

Ellers skal jeg på første barseltreff til onsdag, sammen med Jenny faktisk. Gøy at vi havner i samme barselgruppe :-)

Lykke til alle sammen med fødsler og gleder meg til å treffes igjen :-)

Nina

Annonse

Ja, skjønner godt at dere holder dere inne da Nina. Og siden morsmelk er det beste i varmen for små babyer så er det jo ikke rart du sitter med de ute hele tiden...

Gleder meg til å få jenta mi ut også nå. Holder på å krepere med en overaktig treåring som bare skal trasse mens faren er på jobb og jeg praktisk talt besvimer av varmen selv.

Hils Jenny og kos dere på barselgruppetreff! Hørt noe fra Heidi forresten? Har hun født?

Heidi hadde ikke født per i går, men hun slet i varmen hun og stakkars.. Får håpe hun slipper å gå for lenge over termin.

Er så glad jeg ikke går gravid nå, men er ikke lenge igjen for deg nå? Blir noe annet når vi treffes med alle våre små ja :-) det blir kos :-)

Hmmm, er jo 22 laaange dager til termin da... Kan skje noe nå, men kan drøye helt til 5.august i verste fall.

Heldigvis har litt av den berømte slimproppen gått så jeg håper på det beste (sist gang gikk den over en ukes tid og innen den uken var ungen ute, hehe). Optimistisk av meg da. men men... :)

Hei!

Jeg er nå ENDELIG hjemme for godt i Tønsberg - no more Stavanger på en stund - så jeg blir gjerne med på treff utover!

Nå ser det jo ut som om det kanskje ikke blir så mye allikevel av de andre inleggene men dersom dere setter opp noe så får dere gjerne legge ut en melding her på BIM eller sende meg en mail på [email protected]!

Caroline

Kan tenke meg at det er slitsomt å gå høygravid i denne varmen som er nå! Vi smelter bort og holder oss inne, men må si at vi koser oss masse allikevel :) - det er litt slitsomt for Embla på de varmeste dagene.. Hun blir utilpass og sover lite på dagtid.. men hun sover godt på natten. I går sov hun ikke hele dagen - men etter litt lyn og torden som friska opp luften sovnet hun som en sten.

Jeg lengter etter å kunne bade i sjøen - kan se standen fra vinduet hjemme og ser mange som plasker rundt i vannet og det ser så skjønt ut!

Er det vanlig å få en enorm appetitt etter å ha født? Jeg er som lillelarvenaldrimett..

..håper dere har det fint alle sammen.. er visst meldt regn i morgen :)

klem Eleanor

Ja, er vel ganske mange som ammer som trenger ekstra energi og derfor blir veldig sultne.

Men enda viktigere er det jo at du får nok hvile og nok drikke:)

Bading ja.. isj. her har litt slimpropp gått, så jeg får ikke bada noe i sommer. Og etter fødsel regner jeg med langvarig teit renselse, så da er vel sommeren helt ødelagt for bading for meg. dumme sommer.

Men er deilig med litt kulde nå. Deilig å gå tur i dag. selv om beina mine fremdeles er hovne....

• 4 uker senere...

Annonse

Nina1980

Ja, Meg og lille Vampyr fødeklar har endelig født sin datter :) Det gikk jammen fort, 11 dager på overtid (ble det vel..), som du kan lese under 3. tri.

Jeg venter på KS 09.09.09 :) Litt over 5 uker til tulla vår kommer.

Skal vi prøve oss på et treff snart?

Renate

Jeg blir gjerne med på treff jeg òg! Her har nedtellingen begynt såvidt, termin 5 sep.

Noen av dere som har vært med tidligere som vil sette opp treff?

Caroline

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...