Gå til innhold

Erfaringer med å føde ved Hammerfest sykehus?

Anbefalte innlegg

Hei

Vi må kanskje flyttet til Hammerfest før termin. Jeg er skeptisk siden jeg ikke kjenner til Hammerfest sykehus og hvordan fødestuen/barsel fungerer der. Fant et innlegg på nettet som ikke var spesielt positivt. Er det noen som har erfaringer med å føde der?

Fortsetter under...

Jeg har også flyttet oppover hit og Hammerfest blir det nærmeste sykehuset. Jeg har ikke født der tidligere men har som deg lest litt negative ting. Men jeg har tidligere født i Haugesund og det kan ikke bli værre enn der så..... Håper det er noen her som har erfaringer!

Så pussig - får signere med nicket mitt nå da. ;-)

Nei makan til barselavdeling i Haugesund! Jeg var også fornøyd med jordmor men ble liggende på de 6 mannsrommene etterpå. Midt i høysesongen. Holdt på å bli gal!! Og så utrolig pappa-fiendtlig de var! Gubben turte ikke sette foten inne på spiserommet han..... ;-)

Og verdens hardeste dopapir!

Så alt annet mottas med takk! ;-)

Har født to av mine barn der. Og har hatt positive opplevelser med å føde der. Det er et flott, lite sykehus med dyktig og kompetent personale. I tillegg har sykehuset barneavdeling med nyfødtenhet som tar imot syke nyfødte og premature fra uke 32. Barnelege er på vakt hele døgnet. Det samme er anestesi. Trygt og godt :) Anbefales!

• 2 uker senere...

hei.

svarer her soelv om jeg er litt sent ute.

Har også født to barn på Hammerfest Sykehus, og har hatt fine fødselsopplevelser og opphold etterpå. Et lite og intimt miljø. Er du der over noen dager, så har man garantert blitt kjent med jordmødrene på jobb :) Hvis du ikke vil ligge på flermannsrom, så får du lov å få et eget rom på sykehotellet gratis, som er fløya ved siden av.

Skal du ha anestesi, må du hilse Margrete :D kjempekoseli dame.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...