Gå til innhold

rosa/brun utflod...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg våknet i dag kom det som sagt rosa/brun utflod, har vært plaget med mye utflod hele svangerskapet :( ....er i uke 32. Har hørt at flere fødsler starter nettopp sånn,syns det er litt tidlig!! -har planlagt kontroll hos jordmor i morgen. Bør jeg gjøre noe før det? noen med lik erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er og 32 uker på vei, tror ikke du trenger å bekymre deg med mindre det kommer en reel blødning, spesielt om den er kombinert med smerter eller nedtrykk...var selv på sykehuset for en sjekk i går da jeg hadde en blødning natt til i går, - og da fikk jeg akkurat den beskjeden at så lenge det ikke kom veldig mye og var i kombinasjon med smerter eller at jeg kjente at det trykte, eller sammentrekninger - så var det ikke farlig.

Men hvis du bekymrer deg kan du jo ta kontakt med føden og fortelle dem stå så får du gode råd der, evt at du tar det opp med JM

Skrevet

Min fødsel startet med rosa utflod, men det var kraftige og ubehagelige kynnere i tillegg! Da jeg ringte føden for å høre (det var fem dager før termin), sa de at det ikke trengte bety at fødselen var i gang!

Du trenger nok ikke bekymre deg, men om du likevel syns det er ubehagelig/skummelt, syns jeg du skal ringe føden og prate med de! :)

Skrevet

Tusen takk for svar begge to!!

Det er ganske rollig her nå, ikke noe blødning eller smerter/sammentrekninger. Så da roer jeg meg på det dere har erfart og venter til i morgen så lenge det ikke utvikler seg til noe mer!!

Alltid godt å høre med andre...

Ha en deilig dag ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...