Gå til innhold

hvor mange dager igjen, tirsdag 23 juni ? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

selv har jeg 37 dager igjen...å kjenner det virkelig begynner å nærme seg til lillebror kommer...:) kjenner også at jeg gruer meg noe innniiii hamepn til fødsel igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

15 dager her.....Søvn? hva er det`?

Skrevet

32 dager igjen. Jeg har hatt noen uker hvor jeg har gruet meg. Men nå kjenner jeg at jeg begynner å bli klar for fødsel igjen. Hadde masse murringer i rygg og mage i helge + kynnere og veldig irritabel. Var helt sikker på at noe var på gang. Men det har roet seg. Formen er likevel ikke mye å skryte av, så håper jeg slipper å gå slik i 32 dager til. Har vært sykemeldt mer eller mindre hele svangerskapet, så kjenner det tærer på krefter og humør nå.

Skrevet

5 dager igjen til termin og begynner å bli utslitt nå.. Er alene med en 3 veldig aktiv 3 åring og formen er ikke akkurat på topp...

Håper mini har lyst ut snart nå ;p

Skrevet

54:) nettopp vært på UL og sett på den lille jenta vår..:) gleder meg stort..

Skrevet

Termin i dag! Men det betyr jo ikke at det ikke er noen dager igjen....... Og her skjer det svært lite for å si det sånn, så må vel bare innse at det går noen dager over ja.

Skrevet

69 her. Veeeldig sliten om dagen...

Skrevet

Her er det 3 dager igjen... *komkomkom*

Skrevet

-2 dager og jeg begynner å bli SUR!!

Skrevet

1 uke - 7 dager :-) :-)

Skrevet

29 dager! :)

Skrevet

4 dager -og har lyst til å melde meg ut av denne telletråden snart! ;)

Skrevet

25 dager igjen hos meg.... 25 dager for mye! SUKK!

Skrevet

11 dager igjen her.. Holder litt med Sebbe., må slutte å telle ned jeg nå.

Ventetiden blir fort lang.. Man skal liksom nyte den siste tiden, og det akter jeg å gjøre.

Så nå er det ut i solen! Jeg vil bli brun!!!!! :-))

Skrevet

25 dager igjen....begynner å tippe over på at det er helt greit....gruer meg til fødselhelvete....(ser for meg at det er det d er!!) :-/

Skrevet

66 dager igjen. Nedtellingen går saaaaaakte....

Skrevet

Termin i morgon! Og som ei anna skreiv her inne-gruer meg til "fødselshelvete"! Førstegangs og har solid angst for fødselen kan ein seie. ./

Vil ha han ut, men samtidig så hadde det vore greit at han vente til 1. juli! Då blir det tre veker ekstra fri på slutten av permisjonstida for mannen min (to veker ferie til gode som han ikkje får visst lillegutten vår kjem no + ei veke ekstra pappaperm.). Så det er nesten godt vi ikkje kan bestemme det sjølv kor tid knøttene våre skal komme! ;)

Skrevet

24 dager. I mnorgen er jeg 37 uker, og erklærer meg da som fødeklar (nei, følger ikke BIMs "regel" om 21 dager igjen....)!!!! :)

Skrevet

72 dager igjen.

Føles velig greit å ha så lenge igjen, har ikke startet med noen forberedelser egentlig. Skal lage en utleiedel i huset mitt og det må gjøres ferdig før jeg får tid til å tenke på noe annet.

Nyter tiden masse

Håper dere har det bra

Skrevet

3 dager igjen.... anytime now....

Ekstra permisjonstid eller ei... har ingen planer om å vente til 1. juli - hehe!!

Skrevet

29 dager igjen, hvor har dagene blitt av? Men nå står sengen ihvertfall klar! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...