Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skjer det ikke så alt for mye.. skal tilbake til fotografen med barna klokka to.. vært der en gang før.. men ho ville vi skulle komme tilbake.. for det var ikke noe vits å fortsette å prøve å ta bilder.. Ble ferdig med de enkeltvis.. men ikke søskenbilde sammen.. minsta begynte å bli trøtt.. og eldstemann var lite samarbeidsvillig.. hehe. Så da prøver vi igjen.. ;)

Ellers skal sambo jobbe kvelden.. så er alene med de to små i kveld... så vi triller vel kanskje en tur til mamma tenker jeg ;) Stille og rolig her med andre ord ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kor koseli at dokker ska til fotograf å ta bilda da ;-)) Får håpe dm e samarbeidsvillig idag da, hehe :-)

Æ shine huset nu å idag e sol å strålanes vær, så når huse ser bra ut ska vi dra ut å vaske biln, både innvendig og utvendig ;-) Alt ska være på stell når mannfolke kommer hjem, å særli biln, hehe ;-)

Ha en supergo dag!:-)

Skrevet

Feire st.hans selvfølgelig. Grilling og kos med venner utover dagen og kvelden. Har i tillegg to års bryllupsdag, så skal gå å kjøpe en liten oppmerksomhet til den snille mannen min, som overrasket meg med en kurv full av godsaker i morges.

Skrevet

Hærregud,e jo Sankthans dag ja! haha :-))

For en utroli søt å snill mann du har LilleElla, å gratulere me bryllupsdag! E d papir i år eller? :-)

Skrevet

Hmm nei si det. Idag skal man kanskje på Sats ;) Vi skal trille tur bort på kjøpesenteret her, også skal vi bare slappe av :) Blir ikke st.hans feiring her, samboern er ferdig på jobb klokka 19 og mener det blir litt for sent for lillemor for å bli med på no feiring da..

Skrevet

Vi skal på barseltreff nå på dagen og i kveld er det grillings med familien :)

Skrevet

I dag skal jeg passe ei lita jente, så det blir to småtroll på 10 mnd jeg skal leke med i dag. Når jenta er hentet, skal jeg trille en tur. Det blir ingen grillings her på gården, gubben jobber borte....Så vi får heller feire st.hans til helgen. ;)

Skrevet

sunny; uff, ja det håper jeg å! Var jo faktisk utrolig slitsomt å være hos fotografen med de.. hun var jo veldig grei.. men han var slitsom.. hehe.. ikke uvanlig ifølge fotografen da.. men FY så irriterende! ;)

Så flink du er , deilig å ha rent hus ;) Når kommer mannen hjem da?? Må jo være rart å få han hjem etter så lenge.. ;)

ha en good dag du å! Husk å slappe av litt å da.. ikke bare vaske og rydde ;)

Skrevet

Hehe, e d ikke typisk at ungan bynne sånn når d absolutt ikke passe :-P F.eks på kafetur, handling på butikk, eller i ditt tilfelle hos fotografen ;-) men dm har sikkert kurs i kordan ta bilda av barn? :-) Å har garantert sedd mye rart :-P

Jaaada, ska slappe av også, men lillegutt e turbo idag! lure på ka han har spist til frokost ;-) Han åle/krype så fort som fy, sette sæ opp å hiv sæ ned igjen å reise sæ opp på alle tingan han finne ;-) Nu sitt han å gir den store Ole Brumm bamsen sin litt av kjeksen sin, sååå søt :-) hehe! Han e blidd veldig i d siste, til å skulle dele me andre, særlig sånne ihjeltygde kavringbetta, mmmmmmmh :-) Gjør jenta di sånnt også? :-)

Mannfolke kommer til helga sir han ;-)) Æ vet ikke eksakt dag enda, for han hakke lov å si sånnt på tlf :-/ Så for alt æ vet så kommer han overraskanes sånn plutselig :-D

Skrevet

Takk takk. I dag er det bomull, sier de som forstår seg på det. Altså to års bryllupsdag. Tiden flyr gitt.

Skrevet

Idag skal jeg først og fremst bare nyte sommeren, kanskje sole meg litt mens flisa leker på et pledd i skyggen, og trille en tur langs vannet. Ikke den helt store skt.hans-feiringa her heller, men det blir nok litt grillings med familien=)

Skrevet

Jeg har planer om å sove litte grann. Er så trøtt etter at poden holder det gående om natten. Ellers må vi på " Obligatorisk" st.hans feiring i byggefeltet. Synes det er kjekt at jeg kan gå tidlig siden jeg må hjem med lille nattskrikeren;)

Men først skal jeg kjøre på senteret og kjøpte strikkepinner og fortsette på genseren jeg strikker;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...