h.hippo Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Da har jeg vagget over i 3.trimester, siste innspurt, som noen kaller det! Gleder meg til å dele de siste månedene med dere! Og snart er det ferie!!!!!!!
Anita*født* Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Velkommen skal du være... Håper jeg ikke må dele mer enn 2 uker max med deg*ler* sliten nå... klem
pia*fødeklar* Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 velkommen til deg Som anita skriver over...håper jeg ikke blir her så lenge til..har termin om 5 dager Håper du får en fin siste del på svangerskapet
*stine j-g-j *har født* Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 Men jeg blir her en god stund til (puh!). 81 dager igjen.... Velkommen :-)
h.hippo Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2009 Hehe.. takk takk, jenter! Jeg skal krysse fingrene for at vår tid sammen ikke blir lenger enn høyst nødvendig for dere! Overtid må være utrolig frustrerende! (Jeg hadde utrolig presis førstemann, han kom på termindato! Og denne gangen har jeg en magefølelse på at hun kommer litt tidlig...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå