Gå til innhold

Søskenvogn/tvillingvogn

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei:) Æ har en sønn på 17mnd, å e gravid i uke 19. Så har tenkt at vi må jo ha søskenvogn, å e vel best å begynne å leite nu.

E d noen som vet om nån gode rimelige vogne?

Å har erfaring me sånne her vogne?

Det æ e ute etter e: Vogna skal ha 4hjul, skal kunne ha ungan mot meg, delt ryggstøtte å helst kalesj, skal kunne ha vognbag oppi ene sia, den må ikke være så alt for tung, å den må være stødig å god.

E æ kanskje for kravstor?

kan ikke finne noen vogne etter min smak,.men kanskje noen kan hjelpe mg?

Fortsetter under...

Jeg hadde gått for en TFK søskenvogn! De er utrulig stø og lettkjørte. Du kan ha hardtopp og sportstopp samtidlig. Har hørt mange som har hvert veldig fornøyde med den vognen. I tilleg er de ikke så veldig store, men dog akkurat for brei til at den ska kunne komme in døra hjemme hos oss, så det må bli en Phil & Ted for oss. Den fortjener i hvert fal et besøk i barnevogn butikken.

Lykke til!!

• 1 måned senere...

Som andre sier, så er nok Teutonia sin omtrent den som passer til alle kravene dine. Skjønt jeg har ikke prøvd den selv, da. Men, det er ikke sikkert det er så viktig å ha barna mot deg. Eldstemann blir jo fort 2 år før babyen kommer, og da går det kanskje bedre enn du tror å ha eldstemann fra deg? Også øker antall vogner å velge mellom betraktelig:) Jeg hadde også to små barn med to år i mellom, og SKULLE ha begge mot meg, men endte opp uten det, og det gikk helt fint. Skulle jeg hatt en nå, så ville jeg ha sett på BabyTravel sin søskenvogn. Den er relativt billig og ser veldig ok ut.

Ellers vil jeg bare si at du bør absolutt ha svingbare fremhjul. Det hadde ikke jeg, og det ble TUNGT etterhvert, selv om jeg hadde en trehjuling.

• 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...