☆blackpearl Skrevet 23. juni 2009 #1 Skrevet 23. juni 2009 Har VELDIG til menssmerter i mage og rygg i dag... Ble litt blod på papiret i morges også... Men, det rare er at for det første så har jeg utsatt mens med p-piller (smartass), og mensen skulle jeg egentlig hatt tirsdag 16.juni, og ikke i dag... Så hva er dette for noe?? Festningsblødning?? Mener jeg hadde TR 19.mai....- er litt usikker...
Arie Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 S Hvis du går på p-piller er det vel vanlig med litt blødninger her og der. Jeg hadde ihvertfall det. Det er ikke farlig å hoppe over mensen heller. Jeg gjorde det hele tiden. Og hvis du klarer å bli gravid på p-piller vil jeg jo si at du er veldig heldig! Siden det er det vi her inne ønsker. Vi er jo på forumet "bli gravid". Lykke til videre!
☆blackpearl Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2009 Det som er merkelig er at jeg aldri har hatt blødninger her og der... Selv om jeg hopper over mensen -og det gjør jeg titt og ofte! Så det var bare det som var merkelig... Skal slutte med pilla, men ikke helt enda:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå