Gå til innhold

Da får jeg vel bare inse det...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid :)

Fikk første positive test på mandag 15 juni kl. 22, 2 dager før IKM.

Mistet i påsken så er livredd for at det skal gå galt igjen... Vil liksom ikke inse at jeg er gravid igjen, men sitter her med CB-digital som det står gravid på :)

Er så glad og lettet men samtidig så utrolig redd...

Masse lykke til, til dere andre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hopper frem og gir deg en varm klem, og sier at jeg virkelig håper det går bra med dere og den nye ferske spiren:)))

Masse masse lykke til, prøv og senk skuldrene og nyt graviditeten, befor deg og spiren........vet det er lett å si, men tror det er viktig og jobbe litt med disse følelsene:)

Håper jeg kommer snart etter deg, hdde MA 27/5, positiv EL-test denne helgen som var, så jeg håpe:)))))))))))))))))))))

Skrevet

Gratulerer sååå mye!!:D

Testet selv positivt mandag 15/6 :)

Vet åssen du har det,mistet selv i MA i januar,så jeg klarer liksom ikke helt å roe meg ned :) MEN JEG ER JO GLAD DA :):) hihi :)

Tenkte jeg skulle dra til legen snart,og kreve tidlig ul,bare for å se at alt er i orden :):)

Er 5+3 idag.

Masse lykke til ihvertfall,å nyyyyyyt det :D:D

Skrevet

Takk for det :)

Hadde en SA i påsken så sliter med tanken på at det kan gå galt igjen, men skal senke skuldrene og kose meg med at det spirer og gror i magen min :)

Krysser fingrene for at du greide det igjen :) De sier jo man blir lettere gravid ettet en abort.

Takk igjen og masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...