♥Bubble♥ Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Jeg er gravid Fikk første positive test på mandag 15 juni kl. 22, 2 dager før IKM. Mistet i påsken så er livredd for at det skal gå galt igjen... Vil liksom ikke inse at jeg er gravid igjen, men sitter her med CB-digital som det står gravid på Er så glad og lettet men samtidig så utrolig redd... Masse lykke til, til dere andre
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Hopper frem og gir deg en varm klem, og sier at jeg virkelig håper det går bra med dere og den nye ferske spiren:))) Masse masse lykke til, prøv og senk skuldrene og nyt graviditeten, befor deg og spiren........vet det er lett å si, men tror det er viktig og jobbe litt med disse følelsene:) Håper jeg kommer snart etter deg, hdde MA 27/5, positiv EL-test denne helgen som var, så jeg håpe:)))))))))))))))))))))
Gjest Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 Gratulerer sååå mye!! Testet selv positivt mandag 15/6 Vet åssen du har det,mistet selv i MA i januar,så jeg klarer liksom ikke helt å roe meg ned MEN JEG ER JO GLAD DA :) hihi Tenkte jeg skulle dra til legen snart,og kreve tidlig ul,bare for å se at alt er i orden :) Er 5+3 idag. Masse lykke til ihvertfall,å nyyyyyyt det :D
♥Bubble♥ Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2009 Takk for det Hadde en SA i påsken så sliter med tanken på at det kan gå galt igjen, men skal senke skuldrene og kose meg med at det spirer og gror i magen min Krysser fingrene for at du greide det igjen De sier jo man blir lettere gravid ettet en abort. Takk igjen og masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå