Gjest Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Hvorfor klør jeg sånn i huden?? Skikkelig irriterende....har ikke vært mye i solen i dag heller... Ellers kjenner jeg meg tung og stor....vagger rundt og det blir verre og verre å bevege seg for hver dag føler jeg...Er 36+1 nå....fortsatt lenge igjen, og begynner å bli lei....Ingen skikkelig søvn å få...opp 5-6 ganger om natten for å tisse, og babyen sparker mye så jeg finner ikke stilling som er behagelig å ligge i....Uff mye klaging...Hvordan takler dere oppløpssiden jenter??
mitt 4.barn har kommet Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Jeg hadde et sånn "jippi er det ikke deilig å være gravid" innlegg her for noen uker siden. Og da mente jeg det. Nå kjenner jeg imidlertid at det begynner å bli nok å gå gravid. Er kommer en dag lengre enn deg (36+2). Er stor og tung, VELDIG hormonell, våkner med smerter hver gang jeg skal snu meg i sengen m.m. Og jeg klør, riktignok bare på skuldrene. Var solbrent for noen uker siden så det er nok derfor. Men ellers er alt bare bra. Og vi skal vel klare de siste dagene også..... bare vi ikke må gå på overtid da, ikke sant? Blir spennende å se hver som kommer først i mål da, SoMmErBaBy2009.
MღM Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 Hvis du klør som meg - virkelig overalt, så burde du sjekke det hos legen. Jeg har fått svangerskapskløe, men har ikke fått svar enda om det er den alvorlige kløen eller bare kløe. Har fått tabeletter mot kløen og det virket veldig fort, men gikk å klødde godt over en uke før jeg begynte på de - veldig irriterende! Om du begynner å klø veldig mye inni hendene og under bena så kan det være den farlige typen. Jeg forklarer nok ikke så godt, så søk på svangerskapskløe så får du opp litt bedre informasjon Uansett så var aloevera og fuktighetskrem til stor hjelp om natten når det begynte å klø ekstra mye.
Gjest Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 Takk for svar....kommer og går denne kløen hos meg....er mest om kveldene....skal følge med og se at det ike tar seg opp....
MღM Skrevet 23. juni 2009 #5 Skrevet 23. juni 2009 Hos meg var det også mest plagsomt om kvelden. Men følg med den og ring legen om det skulle begynne å klø i hendene eller under føttene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå