Lille trille satt på hylle Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Ser du noen graviditet på oss i nær fremtid? Og klarer du å se om vi får kjøpt huset vi har lyst på? Jeg 30.11.1982 Han 06.07.1983
stratosen_er mamma_ Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Heisann... Føler ikke noen veldig nær graviditet, men d er vel ikke såå lenge siden du fikk gutten din??? Føler graviditet på deg tidligest våren 2010.... Huset dere har lyst på....hmm..ser for meg et hvitt hus og et rødt hus, men klarer liksom ikke helt bestemme meg for hvilket jeg føler d meste på...men gi meg et vink på hva dette kan vere så kanskje jeg kan gi nærmere forklaring...dukker bare opp de to husfargene liksom...vanskelig å forklare...
Lille trille satt på hylle Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2009 Takk for at du tok deg tid=) Nei, er et år siden han kom til, så er ikke så lenge siden:) Er ikke prøvere enda for å si det sånn;) Har et hvitt hus i kikkerten nå ja. Har veldig lyst på det, men taksten er ikke lagt ut enda, så er ikke sikre på om vi har råd til det... Rødt hus er jeg ikke sikker på.. Er ikke noen vi har sett på enda i allefall:)
Lille trille satt på hylle Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2009 Eller... har kikket litt på et rødt hus, men det er alt for dyrt for oss. Med midre vi vinner i lotto;)
stratosen_er mamma_ Skrevet 22. juni 2009 #5 Skrevet 22. juni 2009 hehe oki;) kom først svakt opp et rødt hus og så kom det sterkt et hvitt skjønner du, men da skjønner jeg....tror nok at taksten kanskje er litt over hva dere hadde tenkt men tror dere kan klare d;) ser ikke ut til at du blir gravid før dere har fått hus vertfall;) håper dere får huset dere ønsker da;) lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå