monkri mamma til 4 Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 hei. du trodde j var gravid nå og j tok en test på eftan i dag og den var svak positiv.. så tydelig streken da j holdt den mot lyset. mener du j er gravid nå? meg:17.01.77 han:13.03.79 ser du no kjønn og fødsel?
stratosen_er mamma_ Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 heisann føler en gutt på deg....ser ut som d blir fødsel i februar..... føler fortsatt at du er gravid ja;) lykke til:) klem
monkri mamma til 4 Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2009 jaaaaaa... j er gravid.. tok en digital test i stad og den lyste gravid mot meg.. du hadde rett... tusen takk for svar.. er d 1 el 2? er bare så rart at j fikk positiv test så tidlig . har ikm på torsdag. pleier ikke få positiv test så tidlig. sist tok d nesten 2 uker over.
stratosen_er mamma_ Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 Jeg tror nok at det bare er en, men sist mista du jo, er nok noe med det da at du fikk sent pos test, at det var noe galt fra starten av...jeg har også fått tidlig positiv test;) Masse lykke til med sv.skapet;) dette går nok fint...ser ikke ut til at du kommer til å bli så mye plaget heller, litt kvalme men d takler du nok helt strålende... klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå