ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Hva er vanlig hvis man er gravid, og hva er vanlig hvis man ikke er det? Har prøvd å søke det opp men syns ikke det finnes så mange gode svar. Vet at ingen er like, men kanskje noen har egne erfaringer de vil dele? Prøver liksom å finne symptomer og tegn til graviditet. hehe.
*shehasmyheart* Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Hei:) Kan bare svare ut i fra meg selv. Og jeg får endel utflod når jer er gravid. Litt anderledes utflod. Hvitaktig kanskje... Merker du no anderledes?
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2009 Jeg har hatt litt slimaktig utflod de siste dagene. (ikke ELslim) Litt gele aktig på papiret. Vet ikke hva det kan være.. Jeg har hatt litt stikninger nede i magen, spesielt på høyre side, gjennom uken som har vært. Men er så redd for at det kun er psykisk. At jeg innbiler meg det. Har hatt hvit utflod i dag. Ikke så veldig mye. Men det kan vel også være et tegn på at tr kommer?
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 23. juni 2009 #5 Skrevet 23. juni 2009 Hei Jeg har også myyye utflod, helt hvit. Har hatt det i 5-6 dager når. Hadde EL 12. juni. Er to dager over IKM men enda ikke testa! Så jeg også lurer på om det er et positivt tegn!!! Speeent.
Håper en liten i 2010 Skrevet 23. juni 2009 #6 Skrevet 23. juni 2009 Hei hei:) Jeg har også en del utflod.Og det er anderledes enn vanlig. Er masse hvit utflod som kommer. Hadde eggløsning den 19 juni så det er jo fortidlig å teste seg enda. Men er utrolig spent på hva denne utfloden kan vær.
*nr4isommer* Skrevet 24. juni 2009 #7 Skrevet 24. juni 2009 Jeg har litt blank utflod som om det er rester fra en hyrdestund... og det er vær gang jeg er på do. så lurer også, har ikm 2 juli. Men de to andre svangerskapene hadde jeg mye utflod som var hvitaktig, men det var ikke før lengre ut i svangerskapet.
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 24. juni 2009 #8 Skrevet 24. juni 2009 Her står det hvordan utfloden vår normalt sett ser ut i en syklus: http://www.pernille.info/cervixsekret.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå