Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har 3mnd igjen, og nå har jeg kommet opp i 100kg! det er noe jeg virkelig ikke ville, jeg trenger og få litt tips ang kosthold og sånne ting, så jeg kan gå ned i vekt på en sunn måte uten att det går utover barnet! Nå har jeg bekkenløsning med gangvansker og rygg vondt, så mye aktivitet er liksom ikke helt mulig, for det blir fort vondt og bevege seg...

Det eher var virkelig noe dritt og gå på vekten i ste, jeg får tårer i øynene og blir helt fra meg! har aldri veid så mye! :( snufs:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk positivt,vær så aktiv du klarer og spis mye frukt og grønnsaker,selv begynnte jeg svangerskapet på 95 og har vært positiv og prøvd selv med plager gå så mye jeg kan og spise sunt..Men mest av alt vært positiv..OM man depper og kun fokuserer på det med vekt osv blir det verre.....

masse lykke til

Skrevet

Spis små, men regelmessige måltider (hver 3. time), gjerne sunne ting uten mye sukker og salt (salt binder opp vann i kroppen). Masse frukt og grønt, masse vann, masse grove varer. 4-korn med yoghurt er en vinner hos meg :-)

Og veldig viktig dersom du blir sittende eller liggende mye: Ikke trøstespis uten stans (det gjør i alle fall jeg dersom jeg ikke har noe å gjøre...)

Lykke til!

Skrevet

som nevnt over her, spis ofte men lite. frokost er kjempeviktig, prøv å bytt ut litt kjøtt med kylling f.eks. skal du grille så kjøp kyllingpølser isteden, speltbrød, se litt på matprat.no. der er det mange kreative oppskrifter, og sunne. drikk mye vann, skal du drikke brus så er lett brus det verste du kan drikke. solo er den beste brusen, hvis man absolutt skal ha brus. eller så er det mange gode varianter av farris med smak.

får man lyst på noe søtt kan man lage seg smoothie istedenfor sjokoladepudding f.eks. hvis man lager det med vaniljekesam får man litt søt smak på det.

søk litt på nettet:)

Skrevet

Tusen hjertelig takk for svar:) nå skal det skjerpes her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...