Gå til innhold

Takker for meg igjen :-(

MK73

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag var vi på UL igjen, er 9+6, men der var det nå et alt for lite foster der hjertet ikke lenger banket. Det har dødd i løpet av de to ukene siden forrige UL.

Imorgen blir det utskrapning på Ullevål, og så begynner prosessen med å absorbere, prosessere, akseptere etc etc det som har skjedd. I tillegg fikk jeg med en rekvisisjon der det var krysset av på "habituell abort", så da havnet jeg jammen i den kategorien også.

Ønsker dere andre lykke til! Gled dere over spirene og de voksende magene og nyt sommeren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig trist MK73 - det skulle være din tur nå... Ord blir fattige, så jeg nøyer meg med en stoooor trøste klem!

Kleeeeeeeeeeeem

Skrevet

Tusen takk, Snøfilla. Det varmer godt med en klem.

Håper alt går fint med den lille gutten deres.

Skrevet

nei huff MK73 dette var veldig triste nyheter! huff jeg kan ikke forstå at noen skal bli rammet så hard! jeg håper du får god støtte i samboeren din, og at dere kommer ut av dette sterkere, og at du får den oppfølgingen og behandlingen som gjør at dette ikke skjer!

Jeg ønsker deg all lykke- og at dere får bli foreldre snart!

Jeg tenker på dere og krysser alt jeg har for dere!!!

Stor trøsteklem fra Lillebie

Skrevet

åneeeeeiiiiiiiiiiiiiii.......... Uffamegen dette var triste nyheter!

Ord blir fattige nå og jeg vil egentlig bare sende deg en kjempeklem og si at dere må ta vare på hverandre i denne tøffe tiden og få ut alle de vonde følelsene nå. Har opplevd å miste 1 gang i exu og vet hvor grusomt dette er.....

Stooooooooor klem

Skrevet

Nei nei nei nei!!

eneste grunnen til at folk skal forlate denne gruppa er at de har født.......

Dette var trist lesning!! Sender alle gode tanker til deg MK73 og håper du klarer å tenke positivt oppi alt dette!

DET SKAL BLI DIN TUR EN DAG!!!!!

alle varme klemmer som kan sendes, sender jeg deg!

Skrevet

Uff, dette var trist. Ord blir fattige. Sender deg mange varme tanker i den vonde tiden......

Skrevet

Neeeeeeeeeei, jeg vil ikke lese dette. Uff, dette var trist og jeg blir helt på gråten på dine vegne. Så mye du må gjennom. Jeg håper alt strevet fører til at du blir mamma en vakker dag. Tenker på deg og dere må ta godt vare på hverandre i tiden som kommer.

Stoooor trøsteklem fra

Skrevet

Så ufattelig trist:-( Det føles så urettferdig.... Det finnes ikke ord som kan trøste. Dere må ta godt vare på hverandre og snakke om det som har skjedd. Det er tøft å måtte oppleve dette så mange ganger.

En liten trøst oppi alt, det tok oss 6 år, 8 prøverørsforsøk og tre aborter før lilleprins ble født, så du må ikke gi opp! Prøv Hausken, han er helt super. Finner beste medtode for akkurat deg. Han anbefalte meg metformin som gjorde at jeg ble naturlig gravid, deretter anbefalte han blant annet klexane som fortynner blodet og letter gjennomstrømningen til livmoren. Nå har du også mistet to ganger etter at hjertet har begynt å slå, de fleste leger sier at når hjertet har begynt å slå, går det bra i 95% av tilfellene, av den grunn mente Hausken at kanskje fosteret ikke fikk nok næring pga dårlig blodgjennomstrømning. Det er iallefall verdt å sjekke det for din del. Jeg tror at det var det som hjalp oss.

Stor klem fra meg og ta godt vare på deg selv.

Skrevet

Å nei MK73! Dere har jo vært igjennom alt for mye det siste året. Livet er virkelig urettferdig. Ta godt vare på hverandre i den tøffe tiden. Håper dere finner styrke til å fortsette på veien mot å få ønskebarnet.

Klem fra

Skrevet

Hei, alle sammen.

Tusen takk for fine meldinger. Det er så utrolig godt å ha slike som dere i "min leir" - noen som forstår og som kan støtte og trøste og oppmuntre i disse tøffe prosessene vi går gjennom. Synes vi skal være stolte av at vi er slik mot hverandre, det er utrolig verdifullt.

Vi gir ikke opp - enda, i alle fall :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Forferdelig trist å lese, MK...

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...