smilogværglad:) Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 lillemor er snart fire måneder. jeg forsøker å legge henne til samme tid hver kveld, men noen ganger hender det at hun sovner på dagtid slik at tidene forskyves. styrer dere søvnen til barna deres? siden når i hvertfall?
eplejente Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Gutten min er 3,5 mnd og han kan stortsett holde seg våken i 2,5 timer før han må sove igjen. Jeg legger han for natten kl. 19.30 hver dag, og dersom han f.eks sover sent på ettermiddagen så vekker jeg han dersom det ser ut til at det kan forskyve leggetiden. Det er vissnok bare en myte at man ikke skal vekke en sovende baby. Men det er også helt personlig hva man føler er riktig, så her må du bare finne ut av hva som er best for deg.
1+2=3jenter Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 Jeg vekker rett som det er... Har tvillinger, og ser helst at de spiser samtidig, ellers får jeg ikke gjort annet enn å mate unger hele dagen....Pluss at om de skulle slumpe til å sove godt på ettermiddagen vekker jeg de senes kl 16, ellers blir det bare tull når det er leggetid for kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå