Gå til innhold

Klexane

Silje med marsgull i magen<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Silje

Jeg går på Fragmin og det er vel samme sak.

Jeg begynte når jeg var 4+1, og har nå satt de i 11 dager. Setter de selv, og er "selvlært". Det går ganske bra. Godt er det ikke, men det går overraskende lett. De siste dagene har jeg begynt å få blåmerker der jeg setter sprøytene. Lurer på om det er pga at jeg også nå har begynt å ta blodfortynnende piller (trombyl)...

Om du går på "kompliserte svangerskap" er det en link der om Leiden Mutasjon og blodfortynnende sprøyter. Der fins det litt råd om å sette sprøytene!

Lykke til!

Takk for svar:)

Har satt sprøyter 2 ganger nå, og det går veldig greit! Blir litt kvalm og uvell rett etterpå, men det blir jeg alltid av sprøyter.

Men blir blå rundt der jeg setter sprøytene, så spørs om ikke det blir soling i badedrakt i år:P Men det gjør ingenting hvis spiren klamrer seg fast!

Jeg går også på Klexane. Startet før jeg ble gravid. Og skal ta dem til noen uker etter fødsel.

Det går veldig fint nå å sette dem selv. Det eneste er at magen begynner å bli stor og stram, så litt vanskelig å sette den inn i huden liksom. Og blåmerker, ja det er det masse av. Men etter jeg begynte å holde på stikket i ett minutt, blir de ikke så synlige lengere. Blir ikke noen bading i bikini for meg heller i sommer ;o) Er jo stolt av magen min, men liker ikke å vifte rundt med den...

Lykke til, kan jo hende dette er akkurat den hjelpen du trengte for at det kan gå bra! Det var det i alle fall for meg, det er jeg 100% sikker på :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...