Gå til innhold

to bagger eller en dobbel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei og gratulerer!!!

Jeg har ikke tvillinger selv, men et vennepar har så jeg kan dele den erfaringen de høstet på akkurat det området.

De valgte to bager fordi de mente det var lettest å frakte. I ettertid angret de fordi bagene fort ble for små. De mente at selv om det ikke ville vært like enkelt å bære de små i bagen så ville det vært bedre for dem å ligge sammen både av sosiale og plassmessige grunner.

Lykke til med valget, og tvillingene :D

Tenk praktisk.

vi valgte to enkle softbagger til våre tvillinger fordi vi ikke fikk vognen inn i huset og måtte bære de inn/ut hver gang ( selv om vognen bare var 80cm. bred). Dette blir tungvint med dobbelbag da vi ikke ville ta dem ut av selve baggen spes. på vinteren. Men selvfølgeligen enkel bag kan fort bli liten spesielt når man har vinterpose. Jeg tror ikke man skal overvurdere gleden tvillinger har av å ligge sammen. Tvillinger som alle andre vil nok ha mest ut av den nære kontakten de får med sine foreldre og ikke bare av hverandre. Våre hadde dessuten en tendens til å vekke hverandre, stjele smokk o.s.v. dette kunne bli problematiks når en av dem helt klart har behov for mer søvn enn den andre. Siden man ikke vet hvordan dine tvillinger vil være med hverandre er nok det beste tipset og tenke praktisk i forhold til hvordan din hverdag fungerer for å gjøre det lettest mulig

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...