Gå til innhold

Bailine er noe forbanna tull og tøys

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte der for 4 uker siden, har på de ukene gått ned 14 cm totalt, selvsagt fornøyd med det, men har gått opp nesten 3 kilo og det var jo ikke helt planen så styr unna om dere ikke vil gå mer opp i vekt av og gå på slik trening!

Fortsetter under...

Skrevet

Skjønner ikke hvordan du har greid det. Du eide vel ikke muskler før, da?

Bailine har vært det helt riktige for meg, jeg har gått både inn og ned ;-)

Skrevet

Jeg også...skjønner heller ikke hvordan du har greid det.Jeg gikk også inn og ned......men jeg så jo selv at ble fastere i fisken og da kommer musklene og de veier mer enn fett.Men nå gikk ikke jeg bare på Bailine heller da,jeg trente også itillegg og vet med sikkerhet at Bailine var starteren for meg for å gjøre noe med meg selv.

Men det er ikke alle typer ting som reagerer positivt på alle for alle mennesker er forskjellige så en ting som ikke funker på deg kan helt fint funke på en annen og omvendt...:-)

Sånn er det jo iforbindelse med behandlinger eks:fotsoneterapi kan være gleden av smertefritt for noen mens for andre trenger det absolutt ikke å fungere like fint.

Skrevet

Hallo, cm er vel viktigere enn vekt?? Eller..Er du fornøyd med å se ut som en "sekk" du da (formløs altså), bare du veier så lite som mulig??

Skrevet

Jeg gikk verken med i cm eller i vekt, men var godt for stive muskler.

Skrevet

Hvis du går opp i vekt av trening betyr det at flesk blir forvandlet til muskler og det er jo bra. Men for all del, hvis du foretrekker å være lett og usunn så bør du spise suppeposer og sitte og late deg i sofaen i stedet.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...