Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Har hatt diraè mage i ca ei uke nå,men plutselig er det vanskelig å gå på do.Selv om jeg MÅ. Titta med ett speil i dag og da var jeg opphovna rundt hele "ringen". er det fordi jeg har mye nedpress jeg ikke kjenner noe? eller er jeg bare opphovna..har hatt hermorider før,men det var kjempe ubehagelig!!
laffi - fødeklar :) Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Jeg fikk hemeorider da jeg gikk gravid med førstemann og de forsvant aldri helt. Gjør ikke vondt. Bare når jeg ikke får gått på do... da kan de bli litt vonde, men det går over. Men de er der... kjipt, men ja ja...
Pitty Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 Jeg har heller ikke vondt, men merker selv jeg er hoven rundt ringen som du skriver, og noen ganger er det en "klump" som liksom er på vei ut. Bare det ikke gjør vondt så det gjør meg forsåvidt ingenting, selv om det er litt ekkelt at det er slik. Jeg har hatt skikkelig hard avføring under hele svangerskapet, hatt diare kun 2 ganger og er i uke 34 nå. Må inrømme jeg har aldri følt meg så "lett" etter de 2 gangene med diare, var sinnsyk godt å få tømt seg. Gleder meg til å bli normal igjen jeg ) Beklager alle detajlene her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå