ღoʇ ןıʇ ɹoɯ ʇɹɐus ღ Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 ble bekymra da jeg leste dette: http://www.babyverden.no/templates/Article____102941.aspx Datteren min har en hamster, og ellers har vi to marsvin. Bør jeg kvitte meg med dem da? Kanskje det bare er hysteri? Blir så iritert, man blir jo redd for alt når man er gravid.
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Nejnejnej...nå må du ikke lese og tru på alt asså,,..har to kaniner jeg og aldri fått beskjed om å kvitte meg med dem..legen sier så lenge man skifter på bur og holder dem friske og tar vare på dem og så lenge de er innendørs er d ikke noe iveien for å ha gnagere...helledussen så mye tull som skal skrives om asså,,,er værre for dem med katter som er mye ute..de kan bekymre seg dem.
Nr. 5? Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 Var om samme tema på tv2 nyhetskanalen i går. Jeg såg ikke hele repotasjen, men du finner kanskje noe om det på tv2.no... Og dem kan jo ikke si noe sikkert enda heller, så tror ikke du trenger å kvitte dem med de. Det er jo nesten ingen som kvitter seg med kattene sine heller. Ikke som jeg vet om ihvertfall.
cakes Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 jeg bor litt landlig til, og har både katter (2stk) og en kanin, og har ikke tenkt til å kvitte meg med noen av de. kaninen er ute i bur hele våren,sommeren og høsten, og bor inne i et eget rom i uthuset om vinteren. kattene er mye ute, men de er renslige. de gjør fra seg ute, så vi har ikke noe kattekasse inne lenger. bare maten dems. også er det jo min jobb som eier å passe på at de får de vaksinene de skal ha, og ormkurer og diverse, og det gjør jeg jo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå